F1: Buttonnak fájt a stratégia

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.26. 14.00

Jenson Button tudja, hogy a verseny szempontjából hasznos volt a közepes keveréket használni az időmérőn, de bántotta, hogy nem mehetett gyorsabban.

Mark Webberhez és Fernando Alonsóhoz hasonlóan a McLaren pilótái is a lassabb, közepes keverékű Pirelliket használták az Indiai Nagydíj időmérőjének utolsó szakaszában, hogy aztán vasárnap a tartósabb abroncsokon előnyt szerezhessenek a jóval gyorsabban kopó lágyakon indulókkal szemben.


Sergio Perez a 9., Jenson Button a 10. rajthelyet szerezte meg, az angol egyik szeme sírt, a másik nevetett a kvalifikáció után. 
“Valószínűleg a stratégia szempontjából ez volt a jó döntés, de azért bántott a dolog. A lágyakon nagyon jónak tűnt a tempónk, a Q1-ben én voltam a leggyorsabb, a Q2-ben pedig használt gumin is a második tudtam lenni. Szóval fájt, hogy aztán a közepesen mentem.”
“A közepessel nagyon nehéz dolgom volt, nem tudtam felmelegíteni, csak az első szektorban fél másodpercet veszítettem vele. Az elképzelés az, hogy a többiek 5-6 kör után kimennek a bokszba, mi pedig tiszta pályán futhatunk, de biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb megint találkozunk majd” – utalt arra a 2009-es bajnok, hogy az előnyösebb első etap ellenére is nehéz lesz megtartani a pozíciót.
Perez sem volt elégedett, ő arra panaszkodott, hogy egy helyett két szett közepes keverékű gumit használt el a Q3-ban – feleslegesen, hiszen csak Buttont előzte meg.
“Csak mclarenes házi csata volt, ugyanis Fernando Alonso háromtizeddel gyorsabb volt, őt nem kaphattam volna el. Szóval ebből a szempontból bosszantó, hiszen megspórolhattam volna egy garnitúrát. De azt hiszem, a versenyre jó stratégiánk van.”

Kommentek

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

Fejek hullanak az Audinál

Négy mérnököt is kirúgtak a dízelfejlesztő részlegről. A dízelbotrány miatt vált nem kívánatossá a jelenlétük.

Aston Martin Vantage S Red Bull Racing Edition

Az Aston Martin és a Red Bull Racing közötti együttműködés örömére limitált szériát adtak ki a Vantage modellcsaládból.

Itt a vég, jönnek a vicceket mesélő autók

Szakértők szerint a jövőben járműveink akár az érzelmeinkből is olvasni fognak – még akkor is, ha egyetlen szót sem szólunk.

Olyat videózott az autós, hogy neked is fájni fog

Vajon melyik OKJ-s képzésen lőtte emberünk a birkapásztor oklevelet?

Árokba lökte a nagyi a lassú motorost

Egy ideig türelmesen követte autójával a robogóst, majd úgy előzte meg, hogy közben belökte az árokba.

F1: Itt van Verstappen és Vandoorne bukója – videó

A Red Bull-os Max Verstappen és a McLaren újonca, Stoffel Vandoorne is megmutatta ma 2017-es sisakfestését.

F1: Film készült a McLarenről

Pontosabban az alapítójáról, Bruce McLarenről. Az alkotás hamarosan látható lesz a mozikban.

Beleszólhatsz, hol legyen lezárás a 3-as metró miatt

A BKK társadalmi egyeztetésre bocsátja az M3-as metróvonal – a jelenlegi tervek szerint – 2017 nyarától induló rekonstrukciójához kapcsolódó, a Kőbánya-Kispest-Nagyvárad tér közötti szakasz lezárásának idejére tervezett forgalmi rendre vonatkozó javaslatait.

F1: Verstappen idén még nem lesz bajnok

A Red Bull ifjoncának édesapja, Jos Verstappen szerint idén még korai lenne világbajnoki szezont várni a tinitől. Majd jövőre.

Így néz ki egy 1 milliót futott Porsche

Ezek a sportautók nem arról híresek, hogy több százezer kilométert beleraknak tulajdonosaik, de néha azért előfordul.

F1: Esőnapot hirdetett Barcelona

A jövő hétfőn kezdődik a Forma-1-es tesztelés, amelyen a Pirelli kérésére a nyolcból egy napon vizes pályán mennek majd az autók. A barcelonai pálya bejelentette, mikor locsolnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.