F1: Massa a Williamsnél folytatja?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.24. 15.30

Nico Hülkenbergnek csak részben van a saját kezében a sorsa, elsősorban a csapatokon múlik majd, hol folytatja jövőre. A legfrissebb hírek szerint Felipe Massa a Williamshez megy.

Nico Hülkenbergnek csak részben van a saját kezében a sorsa, elsősorban a csapatokon múlik majd, hol folytatja jövőre. Hülkenberget régóta emlegetik Kimi Räikkönen utódjaként a Lotusnál, a csapat azonban egyre csak húzza-halogatja 2014-es felállásának bejelentését. A jelenleg a Saubernél dolgozó pilótát hírbe hozták a Force Indiával is.


“Az biztos, hogy nem szeretnék a szezon végéig várni” – mondta az új szerződésről Hülkenberg. “Koreában azt mondtam, hogy a hónap végéig szeretném tudni, mi lesz jövőre. A határidő egyre közelebb van, szóval sürget az idő! De az ilyen dolgok eltartanak egy ideig, sokkal inkább a csapatokon múlik, hogy mi lesz.”

A németet megkérdezték a Force Indiáról is. “Nehéz kérdés, mert a nagyobb képet kell nézni. Jövőre nagy szabályváltozások lesznek, mindenki szeretne versenyképes autóban szeretne ülni, de nehéz megmondani, hogy melyik lesz valóban az. Fontos ugyanakkor az anyagi biztonság is, és hogy legyen esély a továbblépésre.”

Ami a többieket illeti, Max Chilton úgy véli, “jó esélyei” vannak az F1-ben maradásra, a 22 éves brit pilóta maradna a Marussiánál. Csapattársával, Jules Bianchivel már hosszabbítottak. Giedo van der Garde szintén bízik a maradásban, de a holland pilóta szerint “még messze van” bármilyen bejelentés a jövőjéről.

És végül egy érdekes hír Felipe Massáról, aki egy brazil lap információi szerint ötéves szerződést kötött a Williamsszel. Massa Pastor Maldonadót váltja, aki a Lotus felé kacsingat. Massa a Twitteren nemrég kezdte követni a Williamst.

A brazil Indiában a szerződés tényét nem, de a grove-i csapattal folytatott tárgyalásokat elismerte.
“Sok mindent lehet hallani, de majd a megfelelő időben kommentálom a dolgokat. Tárgyalok pár csapattal, köztük a Williamsszel is, de ennél többet most nem mondhatok.”
Massa azt is leszögezte, hogy csak komolyan vehető csapathoz akar szerződni, másrészt a szponzori csomagja ellenére ő semmiképp sem lesz fizetős pilóta.


“Eléggé bízom benne, hogy izgalmas irányt találok. Kiscsapathoz nem fogok menni, olyan helyre megyek, ahol megvan a lehetőség, hogy jóm autóm legyen.”
“Én nem vagyok fizetős versenyző, nem a szponzorom miatt kerülök majd a csapathoz. Az eddigi eredményeim és a tapasztalatom alapján találok majd helyet. Remélem, hogy találok olyan csapatot, amelyik önmagam miatt és a nem a pénzemért akar. A szponzori háttér nem arról szól, hogy pénzt hozok, az csak eszköz, hogy jó irányba mehessünk.” 
“Ami hasznos a csapatnak, az hasznos nekem is. A lényeg, hogy minden lehető módon a fejlődésen, a javuláson tudjunk dolgozni, és ha ebben segít a nevem (a szponzorok megszerzésében), az külön öröm.” 

Kommentek

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.