F1: Massa a Williamsnél folytatja?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.24. 15.30

Nico Hülkenbergnek csak részben van a saját kezében a sorsa, elsősorban a csapatokon múlik majd, hol folytatja jövőre. A legfrissebb hírek szerint Felipe Massa a Williamshez megy.

Nico Hülkenbergnek csak részben van a saját kezében a sorsa, elsősorban a csapatokon múlik majd, hol folytatja jövőre. Hülkenberget régóta emlegetik Kimi Räikkönen utódjaként a Lotusnál, a csapat azonban egyre csak húzza-halogatja 2014-es felállásának bejelentését. A jelenleg a Saubernél dolgozó pilótát hírbe hozták a Force Indiával is.


“Az biztos, hogy nem szeretnék a szezon végéig várni” – mondta az új szerződésről Hülkenberg. “Koreában azt mondtam, hogy a hónap végéig szeretném tudni, mi lesz jövőre. A határidő egyre közelebb van, szóval sürget az idő! De az ilyen dolgok eltartanak egy ideig, sokkal inkább a csapatokon múlik, hogy mi lesz.”

A németet megkérdezték a Force Indiáról is. “Nehéz kérdés, mert a nagyobb képet kell nézni. Jövőre nagy szabályváltozások lesznek, mindenki szeretne versenyképes autóban szeretne ülni, de nehéz megmondani, hogy melyik lesz valóban az. Fontos ugyanakkor az anyagi biztonság is, és hogy legyen esély a továbblépésre.”

Ami a többieket illeti, Max Chilton úgy véli, “jó esélyei” vannak az F1-ben maradásra, a 22 éves brit pilóta maradna a Marussiánál. Csapattársával, Jules Bianchivel már hosszabbítottak. Giedo van der Garde szintén bízik a maradásban, de a holland pilóta szerint “még messze van” bármilyen bejelentés a jövőjéről.

És végül egy érdekes hír Felipe Massáról, aki egy brazil lap információi szerint ötéves szerződést kötött a Williamsszel. Massa Pastor Maldonadót váltja, aki a Lotus felé kacsingat. Massa a Twitteren nemrég kezdte követni a Williamst.

A brazil Indiában a szerződés tényét nem, de a grove-i csapattal folytatott tárgyalásokat elismerte.
“Sok mindent lehet hallani, de majd a megfelelő időben kommentálom a dolgokat. Tárgyalok pár csapattal, köztük a Williamsszel is, de ennél többet most nem mondhatok.”
Massa azt is leszögezte, hogy csak komolyan vehető csapathoz akar szerződni, másrészt a szponzori csomagja ellenére ő semmiképp sem lesz fizetős pilóta.


“Eléggé bízom benne, hogy izgalmas irányt találok. Kiscsapathoz nem fogok menni, olyan helyre megyek, ahol megvan a lehetőség, hogy jóm autóm legyen.”
“Én nem vagyok fizetős versenyző, nem a szponzorom miatt kerülök majd a csapathoz. Az eddigi eredményeim és a tapasztalatom alapján találok majd helyet. Remélem, hogy találok olyan csapatot, amelyik önmagam miatt és a nem a pénzemért akar. A szponzori háttér nem arról szól, hogy pénzt hozok, az csak eszköz, hogy jó irányba mehessünk.” 
“Ami hasznos a csapatnak, az hasznos nekem is. A lényeg, hogy minden lehető módon a fejlődésen, a javuláson tudjunk dolgozni, és ha ebben segít a nevem (a szponzorok megszerzésében), az külön öröm.” 

Kommentek

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

Tekerd fel a hangerőt, mert itt az 5 legszebben szóló Porsche!

Ha valaki megkérdezné, hogy melyik az 5 legkirályabbul szóló Porsche, akkor már tudni fogod a választ.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.