F1: Massa a Williamsnél folytatja?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.24. 15.30

Nico Hülkenbergnek csak részben van a saját kezében a sorsa, elsősorban a csapatokon múlik majd, hol folytatja jövőre. A legfrissebb hírek szerint Felipe Massa a Williamshez megy.

Nico Hülkenbergnek csak részben van a saját kezében a sorsa, elsősorban a csapatokon múlik majd, hol folytatja jövőre. Hülkenberget régóta emlegetik Kimi Räikkönen utódjaként a Lotusnál, a csapat azonban egyre csak húzza-halogatja 2014-es felállásának bejelentését. A jelenleg a Saubernél dolgozó pilótát hírbe hozták a Force Indiával is.


“Az biztos, hogy nem szeretnék a szezon végéig várni” – mondta az új szerződésről Hülkenberg. “Koreában azt mondtam, hogy a hónap végéig szeretném tudni, mi lesz jövőre. A határidő egyre közelebb van, szóval sürget az idő! De az ilyen dolgok eltartanak egy ideig, sokkal inkább a csapatokon múlik, hogy mi lesz.”

A németet megkérdezték a Force Indiáról is. “Nehéz kérdés, mert a nagyobb képet kell nézni. Jövőre nagy szabályváltozások lesznek, mindenki szeretne versenyképes autóban szeretne ülni, de nehéz megmondani, hogy melyik lesz valóban az. Fontos ugyanakkor az anyagi biztonság is, és hogy legyen esély a továbblépésre.”

Ami a többieket illeti, Max Chilton úgy véli, “jó esélyei” vannak az F1-ben maradásra, a 22 éves brit pilóta maradna a Marussiánál. Csapattársával, Jules Bianchivel már hosszabbítottak. Giedo van der Garde szintén bízik a maradásban, de a holland pilóta szerint “még messze van” bármilyen bejelentés a jövőjéről.

És végül egy érdekes hír Felipe Massáról, aki egy brazil lap információi szerint ötéves szerződést kötött a Williamsszel. Massa Pastor Maldonadót váltja, aki a Lotus felé kacsingat. Massa a Twitteren nemrég kezdte követni a Williamst.

A brazil Indiában a szerződés tényét nem, de a grove-i csapattal folytatott tárgyalásokat elismerte.
“Sok mindent lehet hallani, de majd a megfelelő időben kommentálom a dolgokat. Tárgyalok pár csapattal, köztük a Williamsszel is, de ennél többet most nem mondhatok.”
Massa azt is leszögezte, hogy csak komolyan vehető csapathoz akar szerződni, másrészt a szponzori csomagja ellenére ő semmiképp sem lesz fizetős pilóta.


“Eléggé bízom benne, hogy izgalmas irányt találok. Kiscsapathoz nem fogok menni, olyan helyre megyek, ahol megvan a lehetőség, hogy jóm autóm legyen.”
“Én nem vagyok fizetős versenyző, nem a szponzorom miatt kerülök majd a csapathoz. Az eddigi eredményeim és a tapasztalatom alapján találok majd helyet. Remélem, hogy találok olyan csapatot, amelyik önmagam miatt és a nem a pénzemért akar. A szponzori háttér nem arról szól, hogy pénzt hozok, az csak eszköz, hogy jó irányba mehessünk.” 
“Ami hasznos a csapatnak, az hasznos nekem is. A lényeg, hogy minden lehető módon a fejlődésen, a javuláson tudjunk dolgozni, és ha ebben segít a nevem (a szponzorok megszerzésében), az külön öröm.” 

Kommentek

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

Jeepre hajaz a Hyundai városi SUV-ja

Sejtelmes részletfotóval előlegezte meg a nyáron érkező Kona városi crossovert a Hyundai.

Filmbe illő balesetet videózott egy kamionos

Halálos iramban-i magaslatokat verdes az alábbi baleset, csak az a kár, hogy ez nem egy filmben történt.

A GM legjobb vicce: kabrió kisteher Corvette-motorral

A Totálisan Értelmetlen Autó, 300-as végsebességgel, platóval és nyitható keménytetővel. Nem tudom, mire, de nagyon jó!

Negyedmillió Toyotából folyik az olaj

Az Egyesült Államokban 228 ezer Toyota Tacoma pickupot hívnak vissza, mert szivárog  a differenciálművükből az olaj.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósok pedig szidják a kamionsofőröket.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.