A Ferrari két szurkolója lehetőséget kapott, hogy Maranellóban kényelmetlen kérdésekkel megizzasszák egy kicsit a csapatfőnököt, Stefano Domenicalit. 
Egyikük azzal kezdte, hogy unja és sportszerűtlennek tartja, hogy Fernando Alonso a csapatot kritizálja, emellett ő, és vele együtt a Ferrari is rendszeresen lefitymálja a Sebastian Vettel és a Red Bull teljesítményét. 
A szurkoló azt is felemlegette, hogy mennyire nem volt szép húzás, amikor a 2012-es Amerikai Nagydíjon a sebességváltó megpiszkálásával szándékosan öthelyes rajtbüntetést adattak Felipe Massának, hogy ezzel Alonso előbbre léphessen a rajtrácson.


“Nos, pedig a legsportszerűbb ember ül itt önök előtt. Minden egyes verseny után gratulálok a riválisainknak. Austinban nem szabotáltuk Massa sebességváltóját, egyszerűen csak kihasználtuk a szabályok nyújtotta lehetőséget. A Ferrari érdeke mindenek felett áll, ha mondjuk az ottani pontokkal buktuk volna el a bajnokságot, akkor egészen másképp ítélnénk meg az esetet. És másokkal ellentétben mi nyíltan kezeljük az ilyesmit. A Red Bull-os beszólogatások? Nos, azok csak a feszültség oldását szolgálják, nem komolyak” – reagált Domenicali.
“Alonso? Ha van valami mondanivalóm számára, akkor ugyanúgy, ahogy a mérnökök esetében is, zárt ajtók mögött, keresetlen szavakkal közlöm vele. De kifelé mindig kiállok a csapatért. Amikor Fernando átlépte a határt, Montezemolo elnök úr lépett, és négyszemközt én is megtettem ezt.”
A kérdésre, hogy bajnoki szempontból négy sikertelen év után felmerült-e Maranellóban, hogy rossz választás volt Alonso alkalmazása, a csapatfőnök így felelt: 


“Az, hogy az elmúlt négy évben kétszer is közel kerültünk a bajnoki címhez, részben neki köszönhető. Azonban sajnos nem tudtunk a tehetségéhez méltó autót adni neki. Lehet őt Vettelhez mérni, de ha valakinek jobb az autója, akkor sokkal könnyebb a dolog.”
Domenicali a Red Bull dominanciájának okát firtató kérdésre elhessegette a csalási vádakat:
“Mindenki igyekszik rájönni, de semmi értelme vádaskodni, nincs bizonyíték a csalásra. Az FIA megvizsgálja a motorvezérlő egységet, és ha nem találtak semmit, akkor az azt jelenti, hogy a Red Bull egyszerűen jobban dolgozik (a többieknél).”
Szintén rákérdeztek a főnöknél, hogy valóban számoltak-e Rubert Kubicával, tervezték-e a 2011 elején megsérült lengyel alkalmazását a Ferrarinál:
“Igen, figyeltük őt. De úgy gondolom, hogy sajnos már nem fog visszatérni a Forma-1-be, bizonyos helyzetekben bajban lenne az állapota miatt. Kár érte!”