F1: Räikkönen az utolsó pillanatig küzd a Lotusszal

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.21. 15.30

Kimi Räikkönen a lehető legjobb eredményeket próbálja elérni utolsó lotusos versenyein.

Kimi Räikkönen a lehető legjobb eredményeket próbálja elérni utolsó lotusos versenyein, a hétvégi Indiai Nagydíjon is dobogóra szeretne állni. A finn jó teljesítményére szüksége is lenne a csapatnak, amely a második helyért harcol a Ferrarival a konstruktőri versenyben.


Räikkönen a Japán Nagydíjon csak ötödik lett, Indiában főleg az időmérős teljesítményén szeretne javítani. “Ha nincs jó időmérős eredmény, igen nehézzé válik a vasárnap” – mondta el a nagy bölcsességet Räikkönen. “Szuzukában nem könnyű előzni, az egyenesekben pedig nem volt elég gyorsak.”

“Remélhetőleg Indiában már rendben lesz a kvalifikáció, az utolsó öt versenyen nem sikerült túl jól a szombat. Ha Indiában sem javulunk fel, ismét nehéz vasárnapunk lesz, de természetesen keményen fogjuk nyomni.”

Räikkönen másodszor szerepel Indiában, tavaly a tapadással küzdött. “Érdekes pálya, az újak között a jobbak közé tartozik. Hasonlít Koreához, bár nem annyira technikás. Tavaly kínlódtunk a tapadással, és a saját dolgunkat nehezítettük meg, amikor az időmérő előtt változtattunk a beállításokon. A versenyen beragadtam Felipe Massa mögé, és rengeteg időt veszítettem.”

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.