Button: Nagyon fáj az idei év

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.16. 10.20

Jenson Button azt mondja, futamgyőztesként, bajnokként nagy szenvedést jelent az idei sikertelenség, de bízik benne, hogy a McLarennél jó irányba haladnak 2014-et illetően

A McLaren bő 30 éve nem szerepelt olyan rosszul, mint idén a csapat utoljára 1980-ban produkált dobogós helyezés nélküli idényt. A 2013-as szezonból ugyan van még négy futam, de kisebb csoda híján valószínű, hogy idén megismétlődik ez a blama.
Reményt a jövő év jelenthet, amikor megérkeznek az új, 1,6 literes V6-os turbómotorok és a jelentősen átalakuló autók. Jenson Button a Guardiannek azt mondta, ő maga nem számít nagy felfordulásra, de bízik benne, hogy Wokingban jól készülnek az új kihívásra:


“Azt hiszem, hogy a jövő évi autó fejlesztésénél a legfontosabb az, hogy felismerjük, mi működik és mi az, ami nem. Megtanultuk a leckét, megvoltak a hibáink, miközben a Red Bull látszólag nem hibázott, de mostanra legalább az világos, hogy merre nem szeretnénk vinni a jövő évi autót. Ez már szab valami irányt, úgy gondolom, tudjuk, hogy mit is akarunk az új modellel.”
“Nem mondom, hogy nyerő autó lesz, ezt senki sem tudhatja előre, de úgy érzem, arról világos képünk van, hogy az idei miért nem lett az.”
 
A 2009-es bajnok azt is elismerte, hogy az ide szezon nagy szenvedést jelent számára:
“Pokolian fáj. Ha valaki még sosem nyert futamot, nem volt világbajnok, akkor annyira nem fájdalmas (az eredménytelenség), de ha korábban már sikeres volt, azt szokta meg, hogy legalábbis küzdhet a címért, akkor nagyon fáj.” 
“De nem hiszem, hogy sokáig így marad. Ott a gyár, több száz ember, megvannak az erőforrásaink, megvan a szakértelmünk a visszakapaszkodáshoz, meg fog történni – bízzunk benne, hogy már a jövő évben!”
A 2014-es forma nagyban befolyásolhatja is az angol versenyző jövőjét – a McLaren a 2015-ben kezdődő új hondás korszakra is szeretné megtartani, de brit sajtóértesülés szerint állítólag a Red Bull, a Mercedes, a Lotus és a Ferrari is szívesen dolgozna Buttonnal jövőben.

Kommentek

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

Tekerd fel a hangerőt, mert itt az 5 legszebben szóló Porsche!

Ha valaki megkérdezné, hogy melyik az 5 legkirályabbul szóló Porsche, akkor már tudni fogod a választ.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.