F1: A McLaren nem kapkod a pilótákkal

Alonsóra várnak?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.15. 10.20

Jenson Button 2014-es maradása biztosnak látszik, de Sergio Perez jövője továbbra is homályos. A McLaren húzza-halasztja a bejelentést, de vajon kire várnak?

Köztudott, hogy Jenson Button 2014-re szóló opcióját már kora ősszel aktiválták a McLarennél, a 2009-bajnok jövőre még biztosan marad, nagy kérdés azonban, hogy Sergio Perez kap-e még egy esélyt, egy újabb évet.
A mexikói pilóta idén nem tüntette ki magát túlságosan, és a hírek szerint a mögötte álló szponzor, a Telmex sem túl fegyelmezett a fizetést illetően, így lehetséges, hogy mást keresnek a helyére.


A Japán Nagydíj hétvégéjén megkérdezték a McLaren csapatfőnökét, hogy mostanra közelebb vannak-e a 2014-es felállás bejelentéséhez. Nos, nem nagyon.
“Igen, közelebb. Közelebb, mint tegnap, sőt holnap még egy nappal közelebb leszünk” – humorizált Martin Whitmarsh. “Végig azt mondtam, hogy várjunk még pár futamot, és aztán beszéljünk erről, és pontosan ezt is tesszük. Nem sürget minket semmi. Tudom, hogy így érdekes a sztori, meg a további sztorik, amiket ebből ki lehet hozni, de tényleg, mi nem fogunk kapkodni.”
A “további sztorik” természetesen arra vonatkozhatnak, ki ül Perez helyére, ha őt nem tartják meg. A sauberes Nico Hülkenberg például nem tűnt rossz jelöltnek, de az elmúlt napokban egyre biztosabbnak látszik, hogy ő a Lotusnál folytatja. Ha így lesz, ott lesz még a piacon Felipe Massa, de valahogy nehéz elképzelni őt a McLarennél, viszont a csapatnál minden cáfolat ellenére továbbra is lebegtetik Fernando Alonso nevét.
A spanyolnak ugyan 2016-ig van szerződése a Ferrarival, de mostanában egyre kiábrándultabbnak tűnik, lehetséges vajon, hogy tényleg rá várnak? Meglátjuk.

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.