F1: Webber még a pole-tól is elkenődött

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.12. 08.30

Az idén először szerzett pole pozíciót Mark Webber, az ausztrál mégsem volt túl boldog, mert csapattársát, Sebastian Vettelt műszaki hiba hátráltatta.

Mark Webber (1.): “Nagyon jó ez a pálya, szeretünk itt versenyezni. Nem volt rossz a köröm, de lehetett volna javítani rajta. Sebnek problémája volt, de így is szenzációs kört ment, szóval ez a pole kicsit olyan bicegős. Jó, hogy sikerült behúzni azt a kört, ami igazán számított, ezt akartuk összehozni, erről szól a munkánk. Ellenőriznünk kellett az autót szeles időjárási körülmények között, ma már jóval gyorsabbak voltunk, ahogy mindenki. Szűk a pálya, keskeny sávon fekszik, ezt is figyelembe kellett vennünk. Nagyon jó autónk van a holnapi versenyre, megcsináltuk, amit kellett.”

Sebastian Vettel (2.): “Volt problémánk délelőtt, de így is rengeteg kört mentünk, szóval ez nem számított igazán. Gratulálok Marknak, nagyon jó kört ment. Igaz, hogy volt egy kis problémánk, de nem akarok mondani olyan dolgokat, hogy mi lett volna ha ez meg az történik. A lényeg, hogy a csapaté az első sor, és így is nagyon jó volt vezetni az autót. Elégedett vagyok a második hellyel. Próbálkoztam, ahogy tudtam, az első körömben túl kemény voltam, a másodikba is belehibáztam, de a pályán maradtam. A második körömben azért konzervatívabb voltam, ezért sikerült javítani, de mindannyian a határon mentünk. Ebben benne vannak a hibák is.”

Lewis Hamilton (3.): “A csapat nagyon jó munkát végzett eddig, elégedett vagyok. Ha reálisan nézzük, lehetetlen lett volna megverni a Red Bullokat, de legalább nagyon közel vagyunk hozzájuk, és ez nagy fejlődés. Hihetetlen volt az autóm, szóval nem tudom, az övéket milyen lehetett vezetni. A gumikopás lesz a kulcsa a holnapi versenynek, reméljük, legalább egy kicsit megszorongatjuk őket, hogy ne adjuk könnyen a győzelmet.”

Kommentek

Festővászon lett a városi törpeautó

Párbeszéd a festés és a formatervezés, a technológia és a művészet az alkotó és a Renault között: indiai származású francia képzőművész nézte festővászonnak a Renault legkisebb típusát.

Pazar fotókon a budapesti fényvillamos

Talán még soha nem készültek ennyire jó képek az ünnepi járatról. Nem csoda, hogy világhírű lett a fényvillamos.

A nap videója: észt nem osztottak a Bentleyhez

A hölgy túlszaladt a jegyautomatán, de ez bárkivel előfordulhat, ez a kisebbik gond.

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

A nők vagy a férfiak cserélnek hamarabb gumit?

Az idén, október végéig, 1,9 százalékkal nőtt a téli gumiabroncs-piac a tavalyi év azonos időszakához képest Magyarországon, közép-európai szinten 6,4 százalékos növekedést mértek.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.