Vettel: Még javulhatunk

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.11. 11.30

A Japán Nagydíj pénteki edzésnapján leggyorsabb Sebastian Vettel szerint a gumikezelés tekintetében még fejlődnie kell a Red Bullnak. Mark Webber a Force Indiá-s Paul di Restára fúj.

Sebastian Vettel ugyan a leggyorsabb volt a Japán Nagydíj második edzésén pénteken, de úgy véli, még lesz még dolguk szombaton, elsősorban a gumikezelésen kell javítaniuk. 


“Van még egy kis fejlődési tér, főképp a gumik kímélését tekintve, ami kulcsfontosságú lesz – nem az időmérőn, hanem a versenyen. Nehéz ügy, sokan küszködtek, többen hibáztak is. Nem könnyű pálya, a gumikat illetően pedig különösen nehéz. Nagy kihívás lesz megtalálni a jó stratégiát vasárnapra” – mondta a pénteki nap végén.
A két Red Bull egyébként csak a 3-4. volt az első edzésen a Mercedesek mögött, Vettel elárulta, hogy tulajdonképpen az autó lassításával – a leszorítóerő növelésével – tudtak gyorsulni délutánra: 
“Javítottunk egy kicsit az autón, délután már lassabbak voltunk az egyeneseken. Azt hiszem, általában a pálya is lassult egy kicsit. Nehéz helyszín, a gumikat nagyon nyúzza, azt hiszem, ez a legfőbb kihívás mindannyiunknak.”
A napot másodikként záró Mark Webber nem volt teljesen elégedett: 


“A köridők nem rosszak, de van még dolgunk, az autó balansza nem volt valami jó. Azon még javítanunk kell. Holnap egy szép tiszta körre lesz majd szükség, aztán jó stratégia, hibátlan verseny kell. Meggyőződésem, hogy nagyon jó eredményünk lehet, ha mindent sikerül összeraknunk” – magyarázta az ausztrál, aki visszavonulása előtt mindenképp szeretne még futamot nyerni, és úgy egyáltalán, a peches versenyeit követően tiszta hétvégére vágyik.
A veterán amúgy eléggé berágott a Force Indiá-s Paul di Restára, aki az edzéseken többször is a Red Bullok útjába keveredett, amikor nem kellett volna.
“A mérnökök nem beszélnek hozzá, amikor kijön a bokszutcából, aztán ott tötyög a versenyíven, mire nagy nehezen a kör felénél elenged. Sebastiannal kétszer is előfordult, és velem is egyszer. Nem tudom, hogy a csapat vagy csak a mérnöke hibája, de azért ennél jobban végezhetnék a dolgukat.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.