F1: Räikkönen szerint most jó a tempó

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.11. 13.30

A Lotusnál úgy vélik, hogy az autónak fekszik a szuzukai pálya, igaz, a kemény gumihoz még jobban hozzá kell idomítani a járgányt.

A Lotus múlt vasárnap Koreában a 2-3. helyet szerezte meg a versenyen, Japánban természetesen hasonló eredménnyel szeretnék folytatni. A reménykedésnek van is alapja, hiszen a második szuzukai szabadedzésen Kimi Räikkönen a 4., Romain Grosjean az 5. idővel zárt, jó esetben lehetnek a második erő a Red Bull mögött.
“Az autó ma sokkal inkább a kedvemre való volt, mint a korábbi pár versenyen, főleg, ami az egykörös viselkedését illeti. Ez jó, de holnap új nap jön, lehet, hogy egész más lesz a kép. Majd meglátjuk, de a mai nap tényleg nem volt rossz” – mondta Räikkönen, aki Korea után most is eldobta az autót az edzésen, délután a Dunlop kanyar kavicságyában zárt.


“Néha előfordul az ilyesmi. Elég szeles nap volt, szerintem az is belejátszott. Egész nap nem volt könnyű a dolgunk, akkor egy kicsit többet vállaltam a kelleténél és kipördültem. Az autó nem sérült meg, egyszerűen csak nem mentem annyi kört, amennyit szerettem volna, de nem nagy ügy.”
A jó tempó ellenére azért még bőven lesz munka a Lotusnál, a fekete-arany járgány a közepes gumikon ugyan jól viselkedik, de a kemény keverékkel még nem bánik ideálisan.
“Nem volt könnyű nap. A kemény gumikat nagyon nehezen tudtam működésre bírni, nehéz volt eltalálni az ideális tartományt. Nagyon szeles is volt az idő. Szuzuka egy gyors pálya, de sokkal jobban lehetett vezetni a közepeseken, mint a keményeken. Még ki kell próbálnunk pár dolgot, szeretnénk javítani az autón, remélhetőleg meglesz a gyümölcse holnap délelőtt!”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.