F1: 2020-ig marad a Brazil Nagydíj

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.10.11. 15.30

Biztossá vált, hogy Brazília legalább 2020-ig a Forma-1-es versenynaptárban marad, méghozzá a régi helyszínen, Interlagos új szerződést kapott Bernie Ecclestone-tól.

Az évtized végéig egészen biztosan Interlagos maradhat a Brazil Nagydíj helyszíne, miután a pálya vezetése új szerződést írt alá Ecclestone-nal. 

Az előző szerződés jövőre lejárt volna, de Bernie Ecclestone és Fernando Haddad, Sao Paulo polgármestere megállapodott a részletekben, így Interlagos a következő hét szezonban biztosan a versenynaptárban maradhat. 
Ecclestone-nak megvoltak persze a feltételei. Az F1 ura az elmúlt évben egyre hangsúlyosabban követelte a kiszolgáló épületek, a garázsok és úgy általában a pálya teljes infrastruktúrájának felújítását, Bernie az év elején Interlagos ejtését is kilátásba helyezte. Azóta ígéretet kapott a modernizálásra: a kért beruházásra a 3. és 4. kanyar közötti egyenes mentén kerül sor. Az építkezés 2014-ben veszi kezdetét, az új létesítmények a tervek szerint már a 2015-ös évadra elkészülnek. 
Interlagos először 1972-ben adott otthont (a bajnokságon kívüli) GP futamnak, majd egy év múlva már a világbajnokság elemeként szerepelt a naptárban. A mai napig összesen harminc alkalommal tartották itt a Brazil Nagydíjat.

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.