F1: Massa támadásba lendül

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.10. 16.45

A Ferraritól az év végén távozó Felipe Massa tartja magát ahhoz, hogy a hajrában már csak önmagáért hajt, nem bánná, ha egyszer még győzhetne a vörös autóval.

Miután bejelentették, hogy 2014-ben Kimi Räikkönen kapja Felipe Massa helyét a Ferrarinál, az olasz csapatnál nyolc évet lehúzó brazil arról beszélt, hogy ezután csak önmagáért hajt majd.
Mivel mostanra Fernando Alonso egyéni bajnoki esélyei is elszálltak, a brazil veterán végképp mindent beleadhat, a Japán Nagydíj előtt arról beszélt, hogy igazán szép lenne még egy győzelem a Ferrarival.
“Álomszerű lenne, de végül is bármi lehetséges. Hányszor láttunk már olyan versenyzőt nyerni, aki nem a legjobb autóban ült? A remény hal meg utoljára, nagyon szeretnék még egy utolsó futamgyőzelmet” – mondta az eddig 11 nagydíjon sikert arató pilóta, hozzátéve, hogy a győzelem önmagában lenne értékes, nem azért szeretné, hogy ezzel javítsa a helyzetét a pilótapiacon.


“Úgy gondolom, hogy a tapasztalatom többet számít ennél. Mindenki tudja, mit adhatok egy csapatnak, főleg egy olyan évben, amikor az új szabályok miatt minden a nulláról indul.”
Massa különösen várja a szezonzáró Brazil Nagydíjat, amelyen 2008-ban pár pillanatig bajnok is volt, és amely a mai napig az utolsó futamgyőzelme. 
“Mindig is nagyon megható brazilként ott versenyezni, úgy meg főleg az lesz, hogy az lesz az utolsó ferraris futamom. Remélem, hogy összejön valami szép eredmény, persze remélem, hogy még azelőtt, a következő versenyeken is jól megyek majd!”
“Rámenős leszek. Legutóbb is így álltam hozzá, de sajnos nem hozott sikert, megpördültem (a rajt után). De ez van, kockáztatni kell, és tovább fogok próbálkozni.”
Bár szerződése még nincs 2014-re, véleménye azért van Massának a jövő évről. Míg sok kollégája a termettel, a testsúllyal van elfoglalva, a mezőny egyik legkisebbjének számító brazil inkább a üzemanyag-spórolós versenyek miatt aggódik.
“Igen, elég frusztráló lehet, ha spórolni kell majd. Minden más lesz: a vezetési stílus, az autó kezelése, az üzemanyag-felhasználás. Azért remélem, hogy a nézők és a pilóták számára is izgalmas marad a verseny. Persze nem érdemes előre panaszkodni olyasmiről, amit még nem tapasztaltunk meg.”

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.