F1: Massa támadásba lendül

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.10. 16.45

A Ferraritól az év végén távozó Felipe Massa tartja magát ahhoz, hogy a hajrában már csak önmagáért hajt, nem bánná, ha egyszer még győzhetne a vörös autóval.

Miután bejelentették, hogy 2014-ben Kimi Räikkönen kapja Felipe Massa helyét a Ferrarinál, az olasz csapatnál nyolc évet lehúzó brazil arról beszélt, hogy ezután csak önmagáért hajt majd.
Mivel mostanra Fernando Alonso egyéni bajnoki esélyei is elszálltak, a brazil veterán végképp mindent beleadhat, a Japán Nagydíj előtt arról beszélt, hogy igazán szép lenne még egy győzelem a Ferrarival.
“Álomszerű lenne, de végül is bármi lehetséges. Hányszor láttunk már olyan versenyzőt nyerni, aki nem a legjobb autóban ült? A remény hal meg utoljára, nagyon szeretnék még egy utolsó futamgyőzelmet” – mondta az eddig 11 nagydíjon sikert arató pilóta, hozzátéve, hogy a győzelem önmagában lenne értékes, nem azért szeretné, hogy ezzel javítsa a helyzetét a pilótapiacon.


“Úgy gondolom, hogy a tapasztalatom többet számít ennél. Mindenki tudja, mit adhatok egy csapatnak, főleg egy olyan évben, amikor az új szabályok miatt minden a nulláról indul.”
Massa különösen várja a szezonzáró Brazil Nagydíjat, amelyen 2008-ban pár pillanatig bajnok is volt, és amely a mai napig az utolsó futamgyőzelme. 
“Mindig is nagyon megható brazilként ott versenyezni, úgy meg főleg az lesz, hogy az lesz az utolsó ferraris futamom. Remélem, hogy összejön valami szép eredmény, persze remélem, hogy még azelőtt, a következő versenyeken is jól megyek majd!”
“Rámenős leszek. Legutóbb is így álltam hozzá, de sajnos nem hozott sikert, megpördültem (a rajt után). De ez van, kockáztatni kell, és tovább fogok próbálkozni.”
Bár szerződése még nincs 2014-re, véleménye azért van Massának a jövő évről. Míg sok kollégája a termettel, a testsúllyal van elfoglalva, a mezőny egyik legkisebbjének számító brazil inkább a üzemanyag-spórolós versenyek miatt aggódik.
“Igen, elég frusztráló lehet, ha spórolni kell majd. Minden más lesz: a vezetési stílus, az autó kezelése, az üzemanyag-felhasználás. Azért remélem, hogy a nézők és a pilóták számára is izgalmas marad a verseny. Persze nem érdemes előre panaszkodni olyasmiről, amit még nem tapasztaltunk meg.”

Kommentek

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

Vettel: Szocsi a Mercedes pályája

Az idén eddig háromból két futamot megnyerő ferraris Sebastian Vettel a hétvégi Orosz Nagydíj előtt nem igazán bízik a triplázásban, szerinte Szocsiban egyértelműen a Mercedes a favorit.

A pesti autósok birkák, itt a fotós bizonyíték

Levelet kaptunk olvasónktól, akit – érthetően – bánt, hogy a pesti autósok nem tanulnak a büntetésekből, és direkt megszegik a szabályokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.