F1: Räikkönen még győzne idén

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.09. 12.30

Az erős szingapúri és koreai forma alapján Kimi Räikkönen reméli, hogy idén még győzhet valamikor a Lotusszal, mielőtt elhagyná a csapatot. A finn alig várja a hétvégi Japán Nagydíjat.

Kimi Räikkönen az Ausztrál Nagydíjon győzelemmel kezdte a 2013-as idényt, de azóta nem sikerült ismételnie, azóta egyszer Lewis Hamilton, kétszer Fernando Alonso, és háromszor Sebastian Vettel mögött lett második.
A finn Szingapúrban, és legutóbb Koreában is a dobogóra állt, mindkétszer sokat javítva a rajpozíciójához képest. Szeretné, ha a 3. és 2. hely után idén lenne még egy első is, de nem tagadja, hogy ehhez össze kell kapnia magát az időmérőkön. 


“Koreában elég pocsékul alakult az időmérőm, de nehéz megmondani, hogy egy jobb rajtpozícióval többre mehettem-e volna. Sebastian a végén is gyorsabb volt nálunk. Nem sokkal, de gyorsabb, a gumijai is frissebbek voltak, szóval szerintem nehéz lett volna elkapni. Koreában valóban közelebb voltunk a Red Bullhoz, mint más futamokon, de még mindig nem elég közel.”
“De ha javítani tudunk a szombati formánkon, akkor továbbra is megvan az esély a futamgyőzelemre, szóval egyértelműen erre hajtunk majd, aztán meglátjuk” – mondta a 2007-es bajnok.
Räikkönen általában “tojik rá”, hogy melyik pályán versenyez éppen, de sok más kollégájához hasonlóan Szuzuka még neki is a szíve csücske:
“Általában nem számít, hogy hol vagyunk, ha jó eredményt érünk el akkor úgyis élvezem, de Szuzukát azért nagyon várom minden évben. Rendes, régi pálya, világos, hogy miért élvezik a versenyzők, a tetejébe pedig általában jó is a futam. Gyors, technikás, vannak jó előzési lehetőségek, számomra erről szól az autóversenyzés.”
“Egyedi pálya, Spa és Monaco mellett ott van az első háromban. Az ilyen helyeken örülök legjobban a győzelemnek. A hosszú utazást sosem szerettem Szuzukában, de F1-es autóval körbemenni rajta minden egyes alkalommal óriási.”
“Mindenből van egy kicsi: Vannak padlógázos kanyarok és olyanok is, ahol ügyesen kell játszani a fékkel és a gázzal, hogy meglegyen az ideális tempó. Ha túlságosan nyomjuk, a pálya rögtön büntet, ahogy tavaly az időmérőn én is megtapasztaltam az utolsó gyors körömön. Remélhetőleg idén mindent elcsípünk, és az élen küzdhetünk majd – úgy lehet legjobban élvezni Szuzukát!”

Kommentek

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

SMS-ben rúgta ki munkásait az államosított gyár

Miután a General Motors venezuelai üzemére rátette a kezét a helyi kormány, a cég írásos üzenetben közölte alkalmazottaival: átutalták a végkielégítésüket, vehetik a kalapjukat.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

Sosem látott fotókon az oroszok új tankja

Nézz be az orszok legújabb tankjának fülkéjébe, ezeket a fotókat még nem sokan látták, néhány napja kerültek fel a netre.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.