F1: Maldonadónak elege van a küszködésből

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.08. 10.15

Pastor Maldonado azt mondja, hogy nem akar egy újabb évet egy olyan pocsék autóval, mint az idei Williams, ennél az is többet ér, ha otthon marad.

A venezuelai Pastor Maldonadónak bőven kijutott eddigi három Forma-1-es éve alatt: 2012-ben a Spanyol Nagydíjon ugyan megszerezte pályafutása első győzelmét, de 2011-ben és idén a Williams történetének két legversenyképtelebb tragacsait kell terelgetnie a pályán. 2013-ban 14 futam alatt mindössze egyetlen pontot sikerült kicsikarni az FW35-ösből 
A Williams Koreában újabb siralmas hétvégét produkált: az időmérőn a kicsikkel együtt búcsúzott mindkét autó a Q1-ben, a futamon pedig mindenféle cél és esély nélkül körözgettek, csak az előlük kieső öt autónak köszönhetően értek be a 12-13. helyen, saját erőből semmit sem javítottak.


Maldonadónak mostanra elege van, azt mondja, ennél a szenvedésnél még otthon ülni is jobb.
“Nagyon kellene egy jó autó, hogy élvezni tudjam a versenyzést, most ugyanis egyáltalán nem élvezem. Pocsék időszak ez, motivációra van szükségem, hogy továbbra is a maximumot nyújthassam. Többet szeretnék, ennél valami többre vágyom a Forma-1-ben” – magyarázta kiábrándultan.
“Hogy őszinte legyek, nem akarok csak tengni-lengni a Forma-1-ben, ennél még az is jobb, ha otthon maradok. Az nem izgat, hogy Forma-1-es pilóta lehessek, én a győzelemért vagyok itt, és azért mindenre hajlandó is vagyok.”
A 2010-es GP2-bajnok leszögezte, hogy a saját képességeiben továbbra sem rendült meg a hite:
“Alig várom, hogy jövőre jobb autóm legyen, jobb autó kell! Jó autóval mindig bizonyítottam, hogy  a győzelmekért, bajnoki címekért tudok küzdeni. Nagyon elkeserítő, hogy most a Q2-be jutásért kell harcolnom.” 
“Nem azért vagyok itt, hogy (a csapattárs Valtteri) Bottas ellen küzdjek. Jó pilóta, de nem ő a célom, én a nagyokkal akarok küzdeni! Barcelonában, amikor megvolt a lehetőségem, hogy a győzelemért harcoljak, nyertem is, szóval tényleg 100 százalékosan készen állok a győzelemre.”
Maldonadónak nem csak a pályán, azon kívül is aggasztó a helyzete, ugyanis patrónusa, Hugo Chavez elnök halála miatt az állami olajcég, a PDVSA támogatása is kérdéses.
“Remélem, hogy ott leszek a rajtrácson, de sose lehet tudni. Lehet, hogy a pénzügyeken múlik majd, lehet, hogy nem, az F1-ben nem lehet tudni. Tavaly futamot nyertem, idén sehol sem vagyok. Most itt vagyok, de azt nem tudom, jövőre hol leszek.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.