A McLaren benyomná Magnussent az F1-be

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.10.08. 14.30

A McLaren csapatfőnöke szerint a dán Kevin Magnussen és a belga Stoffel Vandoorne is helyet érdemelne a Forma-1-ben.

A McLaren csapatfőnöke szerint a dán Kevin Magnussen és a belga Stoffel Vandoorne is helyet érdemelne a Forma-1-ben. Mindketten a wokingiak utánpótlásprogramjában jeleskednek, a Forma-Renault 3.5-öt Magnussen éppen Vandoorne előtt vezeti.


“Mindketten nagyon jók és el fognak jutni a Forma-1-be, nekünk meg az a feladatunk, hogy gondoskodjunk róluk” – mondta Martin Whitmarsh. “Mindketten nagyon különlegesek.” A McLaren különösen Magnussent szeretné benyomni az F1-be, egy esetleges lehetőségről már a Lotusszal, Force Indiával és Marussiával is tárgyaltak. A Lotusnál van is hely, bár arra Nico Hülkenberg a legesélyesebb.

A Marussiának és a Force Indiának is volt korábban technológiai kapcsolata a McLarennel, előbbi azonban most a Ferrari felé közeledik, míg a Force India a Mercedesszel fűzte szorosabbra a kapcsolatát.

“Vijay Mallya mindig a számára elérhető legjobb pilótákat szerződtette le, nem hiszem, hogy változtatna ezen a filozófián” – mondta a Force India helyettes csapatfőnöke, Bob Fernley. “Ha a McLaren szerint Magnussen olyan óriási tehetség, miért nem ad neki egy esélyt?”

Magnussen brillírozott a tavalyi abu-dzabi teszten, olyan időt futott, amellyel hatodik lehetett volna az F1-es futam rajtrácsán. “Így vagy úgy, de találunk majd módot rá, hogy mindketten az F1-ben szerepeljenek. Megérdemlik. Ha nem most, akkor majd egy évvel később jönnek, szerencsére még fiatalok” – fogalmazott Whitmarsh.

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.