F1: Hülkenberg nem lesz kapósabb

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.07. 16.30

Nico Hülkenberg nem hiszi, hogy a Koreában elért kiváló negyedik helye számít majd a jövő évi szerződtetését illetően.

Nico Hülkenberg a vasárnapi Koreai Nagydíjon újra bizonyította, hogy topcsapatnál lenne a helye – a sauberes német Jongamban előbb Fernando Alonsót, majd Lewis Hamiltont maga mögött tartva lett a negyedik.
A versenyző nyáron a Ferrarival is tárgyalt, mostanában pedig a Lotusnál próbál bekerülni Kimi Räikkönen megüresedő helyére, emellett talán a McLarent is érdekelné, ahogy a Force Indiá-s visszatérése sem kizárt, mindenesetre egyelőre nincs konkrétum.


A Koreai Nagydíj után Hülkenberg maga is arról beszélt, hogy élete egyik legjobb versenyét futotta, azonban hozzáteszi, hogy ez az eredmény nem sokat változtat a kilátásain.
“Nem hiszem, hogy ez az egy eredmény nagyot változtatna. Akik érdeklődnek irántam, azok úgyis hosszabb ideje figyelnek. Nyilván jó volt ez, kétségtelen, de nem egyetlen futam számít. Én legalábbis bízom benne!” 
“Mindig öröm és jó reklám a jó eredmény, én ennyit tehetek, hogy egy kicsit megpiszkáljam az esetleges érdeklődőket. De biztosan nem egy futam alapján gondolják meg magukat. Majd az idő elrendezi a jövő kérdését.”
A 26 éves pilótát azonban nem csak az eredmények alapján ítélik meg, sajnos a termete is szempont a 2014-es szerződés kapcsán.
“Magas vagyok, van pár másik magas versenyző is, ez tehát egyre gyakoribb téma lesz. Lehet, hogy szabályt kellene változtatni. De felesleges is erről beszélnem, ugyanis olyan vagyok, amilyen, ezen nem tudok változtatni, nem vághatom le a lábaimat. Nem bánnám, ha 10 centivel alacsonyabb lennék, de ez nem lehetséges.” 
Hülkenberg tavaly ősszel úgy döntött, hogy a Force Indiát elhagyva az akkor nagyon versenyképesnek látszó Saubernél folytatja, de alaposan mellényúlt. A volt csapata 2013 első felében kimondottan erős volt, míg a Sauber csak mostanában kezd magára találni.


“Talán erős lenne azt mondani, hogy megbántam, de kezdetben cseppet sem voltam elégedett a váltással, előrelépésre számítottam, és visszalépés lett belőle. De ez van, néha jól, néha rosszul döntünk az életben, a lényeg, hogy az ember képes legyen kezelni a helyzetet, és tegye a dolgát. Az év elején, az első 7-8 verseny után elég rosszul álltak a dolgok, semmi jele nem volt a javulásnak, de aztán hirtelen minden jobb lett.”
A német Monzában 5. lett, Szingapúrban is pontot szerzett, és most itt a 4. hely, ennek ellenére figyelmeztet, hogy nem érdemes végig ugyanezt várni:
“Szuzuka egészen más pálya, gyors, lendületes kanyarokkal, majd megnézzük, mire jutunk a beállításokkal. Hiba lenne azt várni, hogy most már ilyen lesz minden hétvégénk. Ott lehetünk a top10 környékén valahol, ez az első feladat, aztán utána foglalkozunk vele, hogy előbbre is lehet-e jutni.”

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.