F1: Hülkenberg nem lesz kapósabb

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.07. 16.30

Nico Hülkenberg nem hiszi, hogy a Koreában elért kiváló negyedik helye számít majd a jövő évi szerződtetését illetően.

Nico Hülkenberg a vasárnapi Koreai Nagydíjon újra bizonyította, hogy topcsapatnál lenne a helye – a sauberes német Jongamban előbb Fernando Alonsót, majd Lewis Hamiltont maga mögött tartva lett a negyedik.
A versenyző nyáron a Ferrarival is tárgyalt, mostanában pedig a Lotusnál próbál bekerülni Kimi Räikkönen megüresedő helyére, emellett talán a McLarent is érdekelné, ahogy a Force Indiá-s visszatérése sem kizárt, mindenesetre egyelőre nincs konkrétum.


A Koreai Nagydíj után Hülkenberg maga is arról beszélt, hogy élete egyik legjobb versenyét futotta, azonban hozzáteszi, hogy ez az eredmény nem sokat változtat a kilátásain.
“Nem hiszem, hogy ez az egy eredmény nagyot változtatna. Akik érdeklődnek irántam, azok úgyis hosszabb ideje figyelnek. Nyilván jó volt ez, kétségtelen, de nem egyetlen futam számít. Én legalábbis bízom benne!” 
“Mindig öröm és jó reklám a jó eredmény, én ennyit tehetek, hogy egy kicsit megpiszkáljam az esetleges érdeklődőket. De biztosan nem egy futam alapján gondolják meg magukat. Majd az idő elrendezi a jövő kérdését.”
A 26 éves pilótát azonban nem csak az eredmények alapján ítélik meg, sajnos a termete is szempont a 2014-es szerződés kapcsán.
“Magas vagyok, van pár másik magas versenyző is, ez tehát egyre gyakoribb téma lesz. Lehet, hogy szabályt kellene változtatni. De felesleges is erről beszélnem, ugyanis olyan vagyok, amilyen, ezen nem tudok változtatni, nem vághatom le a lábaimat. Nem bánnám, ha 10 centivel alacsonyabb lennék, de ez nem lehetséges.” 
Hülkenberg tavaly ősszel úgy döntött, hogy a Force Indiát elhagyva az akkor nagyon versenyképesnek látszó Saubernél folytatja, de alaposan mellényúlt. A volt csapata 2013 első felében kimondottan erős volt, míg a Sauber csak mostanában kezd magára találni.


“Talán erős lenne azt mondani, hogy megbántam, de kezdetben cseppet sem voltam elégedett a váltással, előrelépésre számítottam, és visszalépés lett belőle. De ez van, néha jól, néha rosszul döntünk az életben, a lényeg, hogy az ember képes legyen kezelni a helyzetet, és tegye a dolgát. Az év elején, az első 7-8 verseny után elég rosszul álltak a dolgok, semmi jele nem volt a javulásnak, de aztán hirtelen minden jobb lett.”
A német Monzában 5. lett, Szingapúrban is pontot szerzett, és most itt a 4. hely, ennek ellenére figyelmeztet, hogy nem érdemes végig ugyanezt várni:
“Szuzuka egészen más pálya, gyors, lendületes kanyarokkal, majd megnézzük, mire jutunk a beállításokkal. Hiba lenne azt várni, hogy most már ilyen lesz minden hétvégénk. Ott lehetünk a top10 környékén valahol, ez az első feladat, aztán utána foglalkozunk vele, hogy előbbre is lehet-e jutni.”

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.