F1: Hülkenberg nem lesz kapósabb

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.07. 16.30

Nico Hülkenberg nem hiszi, hogy a Koreában elért kiváló negyedik helye számít majd a jövő évi szerződtetését illetően.

Nico Hülkenberg a vasárnapi Koreai Nagydíjon újra bizonyította, hogy topcsapatnál lenne a helye – a sauberes német Jongamban előbb Fernando Alonsót, majd Lewis Hamiltont maga mögött tartva lett a negyedik.
A versenyző nyáron a Ferrarival is tárgyalt, mostanában pedig a Lotusnál próbál bekerülni Kimi Räikkönen megüresedő helyére, emellett talán a McLarent is érdekelné, ahogy a Force Indiá-s visszatérése sem kizárt, mindenesetre egyelőre nincs konkrétum.


A Koreai Nagydíj után Hülkenberg maga is arról beszélt, hogy élete egyik legjobb versenyét futotta, azonban hozzáteszi, hogy ez az eredmény nem sokat változtat a kilátásain.
“Nem hiszem, hogy ez az egy eredmény nagyot változtatna. Akik érdeklődnek irántam, azok úgyis hosszabb ideje figyelnek. Nyilván jó volt ez, kétségtelen, de nem egyetlen futam számít. Én legalábbis bízom benne!” 
“Mindig öröm és jó reklám a jó eredmény, én ennyit tehetek, hogy egy kicsit megpiszkáljam az esetleges érdeklődőket. De biztosan nem egy futam alapján gondolják meg magukat. Majd az idő elrendezi a jövő kérdését.”
A 26 éves pilótát azonban nem csak az eredmények alapján ítélik meg, sajnos a termete is szempont a 2014-es szerződés kapcsán.
“Magas vagyok, van pár másik magas versenyző is, ez tehát egyre gyakoribb téma lesz. Lehet, hogy szabályt kellene változtatni. De felesleges is erről beszélnem, ugyanis olyan vagyok, amilyen, ezen nem tudok változtatni, nem vághatom le a lábaimat. Nem bánnám, ha 10 centivel alacsonyabb lennék, de ez nem lehetséges.” 
Hülkenberg tavaly ősszel úgy döntött, hogy a Force Indiát elhagyva az akkor nagyon versenyképesnek látszó Saubernél folytatja, de alaposan mellényúlt. A volt csapata 2013 első felében kimondottan erős volt, míg a Sauber csak mostanában kezd magára találni.


“Talán erős lenne azt mondani, hogy megbántam, de kezdetben cseppet sem voltam elégedett a váltással, előrelépésre számítottam, és visszalépés lett belőle. De ez van, néha jól, néha rosszul döntünk az életben, a lényeg, hogy az ember képes legyen kezelni a helyzetet, és tegye a dolgát. Az év elején, az első 7-8 verseny után elég rosszul álltak a dolgok, semmi jele nem volt a javulásnak, de aztán hirtelen minden jobb lett.”
A német Monzában 5. lett, Szingapúrban is pontot szerzett, és most itt a 4. hely, ennek ellenére figyelmeztet, hogy nem érdemes végig ugyanezt várni:
“Szuzuka egészen más pálya, gyors, lendületes kanyarokkal, majd megnézzük, mire jutunk a beállításokkal. Hiba lenne azt várni, hogy most már ilyen lesz minden hétvégénk. Ott lehetünk a top10 környékén valahol, ez az első feladat, aztán utána foglalkozunk vele, hogy előbbre is lehet-e jutni.”

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.