F1: Balhé a Lotusnál

Grosjean berágott Räikkönenre

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.06. 11.03

Hiába szerzett dupla dobogós helyezést a Lotus, a csapaton belül igen feszült volt a hangulat a Koreai Nagydíjon. Grosjean magának akarta a 2. helyet, Räikkönen azonban nem kegyelmezett.

Romain Grosjean a kiváló rajtját követően egyértelműen esélyes volt arra, hogy megszerezze a 2. helyet a Koreai Nagydíjon, azonban végül csak 3. lett, mert a második biztonsági autós szakaszt követő újrarajtolásnál hibázott, az addigra közvetlenül mögötte haladó csapattárs, Kimi Räikkönen pedig megelőzte.
A francia nehezen nyelte le a dolgot, később többször is arra panaszkodott a rádión, hogy a finn feltartja, csapatutasítást akart kicsikarni. Ez nem történt meg, maga a főnök, Eric Bouillier szólt rá, hogy rajta múlik, tolja, ahogy tudja.


Ez egyértelműen tovább növelte a feszültséget, a leintés után rádión külön figyelmeztették Grosjeant, hogy a dobogón viselkedjen: “Majd később megbeszéljük ezt az irodában, de most kurva nagy vigyor a dobogón, kurva nagy vigyor!” – üzenték.
Boullier a dobogós ceremóniára tartva nem titkolta a balhét: “Romain nyilván frusztrált, hiszen hibázott, Kimi pedig megelőzte. Utána könyörgött a csapatutasításért, hogy engedjük előre, de ő hibázott, (Räikönennek) pedig normális versenytempója volt. Azt hiszem, Romain lehetett volna gyorsabb is, de ideges volt, elvesztette a koncentrációját, de ebből is tanul majd.”
Utólag Grosjean igyekezett elbagatellizálni a súrlódást:
“A rádióforgalom nagy részét nem is hallom. Ma én voltam a gyorsabb, de ezen a pályán szinte lehetetlen előzni. El kellett volna kerülnöm a 15-ös kanyarnál a műfüvet, és akkor nem lenne ez a téma. Azonban hibáztam, de azért ez sem a világvége.”

Kommentek

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.