Vettel: Még nem kapcsoltuk be a kipörgésgátlót!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.04. 11.30

Sebastian Vettel viccelődik a Red Bull versenyképességéről, de a címvédő ezúttal valóban tart a Mercedes tempójától. Webber még nem érzi a gumikat.

A Szingapúrban utolérhetetlen Sebastian Vettel a Koreai Nagydíj első két szabadedzésén csak második volt a mercedeses Lewis Hamilton mögött. A címvédő nem volt elkeseredve, de azt mondja, javulni kell, mert most veszélyesek lehetnek az ezüst nyilak.
“Összességében elégedett vagyok, jó nap volt, nem volt gond az autóval. De egyértelműen van még hova javulni. Szoros lesz a verseny a Mercedesszel. Ma is az volt. Persze nem tudjuk, mások mit csinálnak, 10 kg üzemanyag is sokat számít, de mindenképp szoros. Az időmérő biztosan az lesz, hiszen azon mindig jó a Mercedes” – mondta, majd megeresztett egy viccet arról, hogy pénteken még nem kapcsolták be a titkos kipörgésgátlójukat.


Mark Webber nem sokkal volt lemaradva, a második edzésen 16 századot kapott Vetteltől, de nem volt túl elégedett:
“Az autó balansza nem volt túl jó. Megint a gumik kiismeréséről szól a dolog, ez a lényeg, a gumikat kell valahogy működésre bírni. A rövid és a hosszú etapos balanszot is jól kell eltalálni, hiszen rossz helyről indulok. Az első szektorban jól teljesítő autóra lesz szükségem, hogy tudjak majd előzni” – utalt az ausztrál a tízhelyes rajtbüntetésére, ami a szingapúri alonsós taxizásáért kapott idei harmadik megrovásának eredménye.
A veterán az idei évre áttervezett, az első kanyar bukóterének külső ívén futó, a kanyar kijáratába betorkolló bokszutca-kijáratról is beszélt, másokhoz hasonlóan neki sem tetszett a nyomvonal elején lévő nagy bukkanó:
“Nem épp a megfelelő színvonal, de most már nem sokat lehet tenni. Észben tartjuk, hogy ott van, de tényleg elég ütős. De tudunk róla, és biztos vagyok benne, hogy jövő évre kijavítják, ha még visszatér ide a Forma-1.”

Kommentek

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.