F1: Vettel lejáratja magát?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.04. 10.10

Nico Rosberg szerint Sebastian Vettelnek érdemes lenne visszavenni a nyilatkozatokból, mert arroganciával csak azt éri el, hogy a versenytársak nem fogják tisztelni.

A Szingapúri Nagydíj fölényes, ellentmondást nem tűrő megnyerése után Sebastian Vettelt megint fújolással, huhogással köszöntötték a helyi nézők a dobogón, amire a negyedik bajnoki címe felé tartó német szarkasztikusan azzal reagált, hogy a fújolókat minden bizonnyal busszal szállítják utána a futamokra, a riválisok pedig irigyek, és azért maradnak alul, mert nem elég szorgalmasak.
“Míg sokan már pénteken korán a tökeiket lógatják a medencében, mi még mindig itt vagyunk a pályán és dolgozunk, hajtunk keményen.”
A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko, valamint a másik osztrák, a Mercedes főnökeként dolgozó Niki Lauda is megvédte Vettel szavait utólag. Koreában csütörtökön Fernando Alonso is arról beszélt, hogy a csalási vádak helyett még keményebb munkával kellene támadni Vetteléket.


Van azonban, aki nem fogadta ilyen megértően a megjegyzést, a mercedeses Nico Rosberg rossz néven vette a dolgot: “Talán nem az én tökeimmel kellene foglalkoznia. Egyértelműen helytelen volt, amit mondott. Az én csapatom is kidolgozza a belét, neki fogalma sem lehet róla, hogy mi mennyit dolgozunk hozzájuk viszonyítva. A mi srácaink őrült módon hajtanak” – idézte az Auto Motor und Sport.
“Egyértelműen azt kockáztatja, hogy elveszti a többi pilóta tiszteletét” – tette hozzá.
A 2009-es bajnok, Jenson Button egyetértett: “Helytelen és sportszerűtlen volt, hogy ezt mondta.”
Vettel szerint inkább az a furcsa, hogy ekkora feneket kerítettek a kiszólásának: “Senkit nem állt szándékomban megsérteni, egyszerűen csak arra akartam rámutatni, hogy a siker nem csak úgy magától jön.”
A Red Bull-os azért csütörtökön megint odapörkölt a többiek orra alá, amikor az állítólagos “kipörgésgátló” – valójában inkább valami ötletes motorvezérlési megoldás – kapcsán ezt nyilatkozta: 
“Sokat kísérletezünk a rendszerrel az edzéseken (Szingapúrban), aztán a futamon működött először tökéletesen. Büszke vagyok rá, mert a többiek sosem jönnek majd rá, hogyan csináltuk. Folyamatosan igyekszünk javítani az autót, ez is egy ilyen feladat volt.”
A pénteki edzések után megint rátett egy lapáttal: “Egyelőre még nem kapcsolatuk be a kipörgésgátlót” – kommentálta a Lewis Hamilton mögötti 2. idejét. 

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.