F1: Räikkönen kezelésre szorul

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.04. 12.15

Kimi Räikkönennek a délelőtti baleset ellenére sem volt komoly gondja a Koreai Nagydíj első edzésnapján, de a tél folyamán kezeltetni kell majd a problémát.

A Szingapúrban komoly hátfájással küszködő Kimi Räikkönen állapota még a Koreai Nagydíj előtt sem volt világos, így különösen rossz fordulatnak tűnt, amikor az első szabadedzés vége felé a falnak csapódott a Lotusszal.


A finn azt mondta utólag, hogy a bukás igazából nem volt nagy dolog: “Semmi különös, kitört az  autó hátulja. Előfordul az ilyesmi, szerencsére a csapat meg tudta javítani a második edzésre, szóval nem veszítettünk sokat.” 
“Nyilván nem jött jól, hogy tönkrevágtam az autót, lehet, hogy elhagyott a tehetségem itt, Koreában. De a srácok jó munkát végeztek, így végig tudtunk vinni mindent, amit mára terveztünk. Az autó elég erősnek tűnik, főképp a hosszú etapokon, ami jó hír. A rövid etapokon nem épp úgy működött, mint szerettem volna, de hát időbe telik a beállítás.”
A 2007-es bajnok leszögezte, hogy ugyan a 8-as kanyar kerékvetőjét megérezte, és azt igyekszik is majd kerülni a továbbiakban, de összességében rendben volt a háta, a baleset sem okozott gondot. Azt is elmondta viszont, hogy a tél folyamán valamit kezdeni kell majd a problémával.
“Nos, ha nem is műtétet, de valamit megpróbálunk majd” – mondta, hozzátéve, hogy az általános vélekedéssel ellentétben nem konkrétan egy 2001-es tesztbalesete miatt küszködik.
“Nem mondhatjuk, hogy konkrétan amiatt van ez, a sok éves versenyzés nyilván nem segít. Már korábban is voltak problémáim és kisebb műtéteim, amikor raliztam, egyszerűen ezzel kell élnem. Nem túl jó, amikor akármelyik testrésszel is gond van. Régóta megvan ez, de bízom benne, hogy találunk megoldást.”

Kommentek

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.