F1: Hivatalos, a Ferrarival marad a Sauber

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.04. 12.50

A Koreai Nagydíj első edzésnapjának végén hivatalosan is bejelentették, hogy a Sauber 2014-ben is régi partnere, a Ferrari kliense marad, a turbómotorokat is Maranellóból szerzik be a svájciak.

Papíron magától értetődőnek tűnt, hogy a régi-régi szövetséges, a Sauber a 2014-ben bevezetendő 1,6 literes V6-os turbómotorokat is a Ferraritól szerzi majd be, de a svájci csapat pénzügyi nehézségei, az olaszok felé fennálló tartozásai miatt lassan alakult a megegyezés.


Mostanra viszont rendeződött a kérdés: “Nagy büszkeséggel hosszabbítjuk meg a kapcsolatunkat egy ilyen kiemelkedő márkával, alig várjuk, hogy az erős és megbízható partnerrel, a Ferrarival kezdhessünk a 2014-es évet” – mondta a csapatfőnök, Monisha Kaltenborn.
A Sauber 1997-től 2005-ig, majd a BMW-s gyári csapatos szezonok után 2010-től újra a Ferrari erőforrásaival versenyez.
A Sauber bejelentésével tulajdonképpen be is állt a teljes mezőny: a Renault a Red Bullnak, a Toro Rossónak, a Caterhamnek és a Lotusnak (utóbbi még nem hivatalos) szállít majd motort, a Ferrari a saját csapat mellett a Saubert és a Marussiát látja el, míg a Mercedes erőforrásai az ezüst nyilak mellett a McLaren, a Force India és a Williams autóban dolgoznak majd.

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.