Sebastian Vettel a szingapúri győzelmével gyakorlatilag lezárta a 2013-as egyéni bajnokságot, a kérdés nem a győztes személye, hanem csak az, hogy mikor húzza be papíron is a negyedik címet.
Az eddigi legközelebbi üldöző, Fernando Alonso is kipottyant már ebből a versenyből, és bár a konstruktőriben még teljesen nyitott a 2-3. hely sorsa a Mercedes és a Ferrari között, az olasz csapat immár a versenyhétvégéken is komoly figyelmet fordít a 2014-es fejlesztésekre. 


“Még van pár fejlesztésünk a maradék versenyekre, amelyekkel igyekszünk javítani az autót. A nagy változások miatt 2014-re nyilván nehezebb kitesztelni az elemeket, de így is lesznek darabok, amelyeket a további pénteki edzéseken kipróbálunk az autón – elsősorban a megbízhatóságot vizsgáljuk majd ezeknél. Szóval sűrű péntekjeink lesznek” – mondta a technikai főnök, Pat Fry.
A Ferrari az utolsó hat futamot arra is felhasználja majd, hogy az elmúlt évben modernizált, felújított, és immár újra munkába állított szélcsatornájának eredményeit összevethesse a valósággal:
“A riválisokhoz képest a szélcsatornája az egyik gyenge pontunk volt. Az áramlás nem volt kiszámítható, egyenletes, és nem használhattunk olyan méretű modellt, amilyet szerettünk volna. Az adatgyűjtő berendezéseink is elég elavultak voltak, így nem tudtunk annyi mérést és kísérletet elvégezni naponta. Az elmúlt hónapok felújítása során kezeltük ezeket a problémákat, bízom benne, hogy miután újra teljesen működésbe áll a szélcsatornánk, semmilyen hátrányban nem leszünk a többiekhez képest” – magyarázta a főtervező, Nikolas Tombazis.