F1: A súlya miatt nem kell Hülkenberg?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.10.02. 13.30

Német sajtóértesülés szerint Nico Hülkenberg mclarenes szerződtetésének egyik fő akadálya a pilóta termete és súlya lehet.

Nico Hülkenberg egyértelműen szabadulni szeretne a csalódást keltően gyenge Saubertől, nyáron tárgyalt a Ferrarival, miután pedig Maranellóban Kimi Räikkönent választották, a finn helyére pályázik a Lotusnál.
Az enstone-i csapat mellett a McLarennel is hírbe hozták, ugyanis Sergio Perez a várakozások alatt teljesített eddig idén, és a hírek szerint a támogatója, a Telmex sem fizet elég fegyelmezetten. (Az év elején még szinte biztosnak látszott, hogy a mexikói telekom-cég veszi majd át a távozó névadó szponzor, a Vodafone helyét, de a legfrissebb hírek már a Gillette-et emlegetik befutóként.)


A német Sport Bild szerint azonban Hülkenbergnek van egy nagy hátránya: a termete. A 184 cm magas pilóta 74 kg, ami már gondokat okozhat jövőre, hiszen az új, turbós V6-os erőforrások és a hozzá kapcsolódó, hangsúlyosabb energia-visszanyerő rendszer (ERS) közel 50 kg-mal növeli az autók tömegét. 
A nagyobb, nehezebb versenyző természetesen kisebb játékteret enged az egyensúly, a ballasztok, valamint a kasztni kialakítása tekintetében is. Hülkenbergnek idén az év elején a Saubernél is volt gondja, a lábai nem fértek el rendesen a C32-es orrában.
“Öt éve nem eszem rendesen! A súlyhatár időtlen idők óta túl alacsony. A tökéletes pilóta manapság 60-65 kg” – panaszolta pár napja a Twitteren a szintén nagy termetű Mark Webber. 
A Lotus és a McLaren mellett Hülkenberg számára a Force Indiához való visszatérés sem kizárt, de azért a helyért is meg kellene küzdenie, ugyanis Felipe Massa is esélyes, a német Auto Motor und Sport szerint pedig a McLaren is szívesen beültetné hozzájuk a saját ifjoncát, a dán Kevin Magnussent. A wokingi kívánságnak nyomatékot adhat, hogy a McLarennel technikai partnerségben lévő Force India elmaradásban van a sebességváltók és hidraulikai alkatrészek árával. 

Kommentek

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Kisiklott egy vonat, 120 BMW ment a levesbe

Az összes autó totálkárosra tört, markolóval szedték őket össze.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.