Webber: Vicc a büntetésem!

Nem mondták neki, hogy tilosban jár

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.24. 12.30

Mark Webber továbbra sem nyelte le, hogy a Szingapúri Nagydíj után megrovásban részesítették, amiért Fernando Alonso Ferrariján csücsülve ment be a bokszba.

Mark Webber a Szingapúri Nagydíj utolsó körén esett ki műszaki hiba miatt, majd a levezető körön a kedvéért megálló Fernando Alonso Ferrarijára felpattanva autózott be a bokszutcába.
A versenybírók nem nézték jó szemmel az esetet, az ausztrál veterán és a spanyol pilóta is megrovást kapott. A ferraris azért, mert egy beláthatatlan kanyarban balesetveszélyt előidézve áll meg, míg a Red Bull-versenyző azért, mert engedély nélkül, sőt a pályabírók felszólítása ellenére lépett a versenypályára.


Webber számára különösen rosszul jött a megrovás, ugyanis ez már a harmadik volt számára idén, így automatikusan tízhelyes rajtbüntetést kapott a következő, Koreai Nagydíjra.
Az ausztrál a Twitteren több üzenetben is háborgott:
“Vicc, hogy Alonso és én is megrovást kaptunk a történtek miatt. Szép pillanat volt, a nézők imádták. És ha már itt tartunk, a beszámolókkal ellentétben egyáltalán nem történt párbeszéd a marshalokkal, miután az autómat eloltották.”
Webber egy fotómontázst is posztolt, amelyen több korábbi F1-taxis jelenet szerepelt, köztük az is, amelyen a Szingapúrban a pilótastewardi szerepet betöltő Derek Warwick Gerhard Berger Ferrariján lovagol
“Úgy tűnik, a szingapúri stewardoknál is előfordult már ilyesmi” – kommentálta.
Warwick maga is megszólalt a “botrány” kapcsán, hangsúlyozta, hogy így is a lehető legenyhébb rendelkezésre álló büntetést szabták ki, de teljesen elnézőek mégsem lehettek:
“Nem arról van szó, hogy beleőrültünk a biztonságba. De könnyen megsérülhetett volna valaki. Bízom benne, hogy nem tartanak minket ünneprontóknak! Én is azt szeretném, ha a Forma-1 szórakoztató, látványos lenne. Nagy rajongója vagyok a MotoGP-nek is, és mit sem szeretnék jobban, mint hogy itt is közelebb kerülhessünk a pilótákhoz” – nyilatkozta a Telegraph-nak az egykori Toleman-, Renault-, Arrows- és Lotus-pilóta, aki ma a Brit Autóversenyzői Klub (BRDC) elnöke.
“Sok szempontból túl steril lett az F1 mára, de a versenyzők épségét akkor sem kockáztathatjuk. Ha biztonságosabban csinálták volna, talán mi is elnézőbbek vagyunk, de ez az eset tényleg veszélyes volt. Nem állhat autó a kanyar közepén!”

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.