F1: Hamilton nem szeretne Vettel lenni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.24. 08.35

A mercedeses Lewis Hamilton is elítéli a Sebastian Vettelt fújoló nézőket, igaz, az angol nam is kívánja, hogy annyira domináns legyen, mint a háromszoros bajnok német.

A sikert sikerre halmozó Sebastian Vettel elleni nézői atrocitások kezdenek krónikussá válni, a Szingapúrban elképesztő fölénnyel győző németet megint fújolták, lehuhogták a dobogón.
Michael Schumacher, Luca di Montezemolo, Christian Horner és Niki Lauda után a mercedeses Lewis Hamilton is elítélte ezt az új módit:  


“A fújolás nagyon visszatetsző dolog, főleg, ha valaki olyan keményen dolgozott a sikerért, mint ő. Senkit sem szabadna lehuhogni az eredménye miatt, akár nehezen, akár könnyebben érte el” – mondta a 2008-as világbajnok, akinek a 2007-s közös mclarenes év után jó ideig szintén kijutott az Alonso-szurkolók “szeretetéből”. 
Az angol ezzel együtt kitért arra, hogy ő maga nem szeretne olyan fölényesen sikeres lenni, mint a Red Bull-os címvédő.
“Egy pillanatra láttam őt a dobogón, és örültem a sikerének. Próbáltam elképzelni, milyen lehet olyan könnyedén versenyeket nyerni, mint ő. Minden pilóta álma, hogy ütőképes autója legyen, de én személy szerint nem szeretnék ekkora előnyben lenni. Én szeretnék küzdeni vele vagy akárkivel. De semmiképp sem volt jó hallani, hogy lehuhogták. Úton van a negyedik bajnoki címe felé, minden elismerést megérdemel!”
A Ferrari-főnök, Stafano Domenicali is kiállt Vettel mellett:
“El kell ismernünk, hogy az ellenfeleink jobb munkát végeztek, mint mi, és gratulálnunk kell, a sportban egyszerűen el kell fogadni, ha a másik jobb. És ugyanez áll a szurkolókra is – nem örültem, amikor hallottam, hogy Vettelt fújolták a szingapúri dobogón. A német pilóta tökéletesen teljesített, és az autója is gyors és megbízható volt, ezért csak elismerés jár.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.