F1: Alonso már csak Vettel pechjére vár

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.23. 13.30

Fernando Alonso gyakorlatilag feladta a 2013-as bajnokságot, mostantól csak az a célja, hogy mindig ott legyen Sebastian Vettel közelében, ha a balszerencse esetleg utoléri a németet.

Fernando Alonso gyakorlatilag feladta a 2013-as bajnokságot, mostantól csak az a célja, hogy mindig ott legyen Sebastian Vettel közelében, ha a balszerencse esetleg utoléri a németet.
“Pár futam maradt, a hátrány pedig hétvégéről hétvégére nő, már 60 pont. Ne áltassuk magunkat, világos, hogy mostantól nagy szerencsére lenne szükségünk, nem is csak Koreában, de Japánban, Indiában, Abu-Dzabiban is… A bajnoki cím idei megnyeréséhez szerencse kellene az utolsó hat futamon, mert a tempónk egy másodperccel gyengébb (körönként).”
“Másrészt persze kellemetlen ellenfelek tudunk lenni, ha a szerencse mellénk áll, mindig ott leszünk majd a közelben. Ha Webber hibája Sebastiannál is előfordul, ott kell lennünk a második helyen. Ha győzni nem is tudunk, ott kell lennünk a nyakán, hogy minden lehetőséget kihasználjunk. De tényleg, ehhez már nagy-nagy szerencse kellene.”


A spanyol azért azt is elismerte, hogy Vettel és a Red Bull megérdemelten tart a negyedik cím felé:
“Mindent beleadunk, minden futamra igyekszünk fejleszteni az autót, de világos, hogy ez sem elég az ellenfelekkel összehasonlítva. Jobb munkát végeznek nálunk, minden hétvégén fantasztikusan szerepelnek. Győznek, és megérdemelten győznek. Ilyen a sport, mindig a legjobb nyer, és most nem mi vagyunk a legjobbak, de azért továbbra is hajtunk.”
Alonso azt reméli, hogy a jövő évi radikális szabályváltozások végre megtörik majd a Red Bull uralmát.
“Jövőre a nulláról indulunk, teljesen a nulláról, ez a legjobb lehetőség a hátrány eltüntetésére. Minden erőnket és reményünket 2014-re fordítjuk.”
A Ferrari csapatfőnöke, Stfano Domenicali nagyon hasonlóan beszélt a szingapúri Nagydíj után.
“Mostantól csak annyit tehetünk, hogy igyekszünk a második helyen lenni, és ha adódik valami lehetőség, akkor azt kihasználjuk. De ha Vettelnek nem lesz gondja, akkor innen már nehéz a bajnoki címért harcolni. Persze sose lehet tudni. Sebastiannal is megtörténhet, ami Webberrel történt az utolsó körön, mi pedig ott leszünk majd.”


A maranellói főnök ezzel együtt elismerte, hogy a Red Bull gyakorlatilag megfoghatatlan már, a Ferrarinál ezután 2014-re koncentrálnak. 
“Világos, hogy Vettel és a Red Bull csomagja jobb, de azért még elvisszük a versenyekre az eddig összehozott fejlesztéseket. De otthon már 99 százalékban a 2014-es autóval foglalkozunk, hiszen óriási, összetett projekt, jól kell elcsípni!”  
“A Red Bullnak gratulálunk a hihetetlen munkájukhoz, de azért a nehéz július után még mi is javultunk. Ha az idény elején nem szórtunk volna el pontokat, most egészen másképp is festhetne a bajnokság.”

Kommentek

Ennyibe kerül az új Lada itthon, holnaptól lehet venni

Bemutatták Magyarországon is a Lada Vestát, és végre kiderült, hogy mennyibe fog kerülni. A forgalmazás március első napján, azaz szerdán kezdődik.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

Kiderült, mikor és mitől kapnak defektet a magyarok

Tízből legalább négy magyar autósnak volt már defektje az elmúlt öt évben, ráadásul ezeknek több mint fele jellemzően délután és este, sötétedés után történt, minden másodikat pedig szög vagy kátyú okozott.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.