F1: Régi balhé újulhat ki a Lotusnál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.09.20. 16.30

Egy régi háború kezdődhet újra a Lotusnál, ha a csapat Nico Hülkenberget igazolja le 2014-re.

Nagyban keresi Kimi Räikkönen utódját a Lotus, a csapat egy sok nevet tartalmazó listáról választ majd. Az valószínűnek tűnik, hogy csak egy emberre van szükség, Romain Grosjean marad az istállónál, a folytonosság egyébként is fontos a nagy változásokat hozó 2014-es idényre készülődve.

Grosjean máris azt várja, hogy jövőre ő lesz az első számú pilóta a csapatnál. “Akármikor voltam eddig első számú, legyen szó a Forma-3-ról vagy GP2-ről, nagyszerű volt” – mondta Grosjean. “De egy ilyen lehetőséget meg is kell teremteni.”

Érdekes, hogy Grosjean egyik potenciális csapattársa Nico Hülkenberg lehet jövőre, akivel már dolgozott egy csapatban 2007-ben, az ASM Forma-3-as istállójánál. A bajnoki címet Grosjean szerezte meg, Hülkenberg harmadik lett.

“Akkor érkeztem újoncként az A1-ből, és a szezon első felében több problémám is volt” – emlékezett vissza Hülkenberg. “Az idény második része sokkal jobb volt, még a Masterst is megnyertem. Ami Grosjeant illeti, nem voltunk a legjobb barátok.”

Ezt a francia is elismeri, de nem tulajdonít ennek nagy jelentőséget. “Fiatalok voltunk, mindketten a Forma-1-be próbáltunk bejutni, szóval összecsaptunk párszor a szezonban. De nem hiszem, hogy ez 2014-ben bármilyen problémát jelentene.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.