F1: A McLaren elcsábítja Alonsót?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.20. 11.30

A szingapúri paddockban az a szóbeszéd járja, hogy a McLaren szívesen elcsábítaná Fernando Alonsót a Ferraritól.

Már jóval Kimi Räikkönen szerződtetése előtt felröppent, hogy Fernando Alonso a Ferraritól való távozáson gondolkodik, a finn érkezése környékén pedig újra lendületet kaptak ezek a spekulációk. A kétszeres spanyol bajnokot hírbe hozták a Red Bull-lal, majd a Lotusszal is.
Bár Räikkönen szerződtetése óta egy kicsit elcsendesedtek a találgatások, Alonso többször is “hűséget esküdött” a maranellói csapatnak, csütörtökön pedig arról beszélt, hogy ő maga javasolta a 2007-es bajnokot a Ferrarinál, Szingapúrban újra téma a lelépés.
A paddockban komolyan foglalkoznak azzal, hogy a McLaren – szinte a Ferrari mintájára – visszaszerezné Alonsót. Állítólag a 2015-ben kezdődő hondás korszakban mindenképp szeretnék a csapatnál tudni a spanyolt, aki a tehetsége mellett pénzügyi biztonságot is jelentene a szponzora, a Santander képében. A spanyol pénzintézet egyébként ma is jelen van a wokingiaknál, azonban elsősorban a Ferrarira koncentrálnak.
  


A spekulációk valamelyest ellentmondók a tekintetben, hogy Alonsót már 2014-re átcsábítanák, vagy csak egy évvel később vinnék, de a jelenlegi Sergio Perez-Jenson Button páros elvileg magától értetődő hosszabbításának érthetetlen halogatása arra mutat, hogy tényleg zajlik valami a háttérben.
A McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh újságírói kérdésre nem tagadta, hogy szívesen leigazolná Alonsót: “Igen, megtenném, ha lehetséges. Bármelyik csapat megtenné, ő a legjobb versenyző. Nem ismerem a szerződési helyzetét, de úgy tudom, le van kötve” – utalt az Alonsót elvileg 2016-ig kötő dokumentumra. 
Az Alonso érkezéséről szóló pletykáról Buttont is megkérdezték Szingapúrban.
“Én egy szót sem hallottam erről (a csapaton belül), de azt hiszem, izgalmas lenne. Jó néhány versenyzővel dolgoznék szívesen a munkamódszerük miatt” – mondta a 2009-es bajnok, aki korábban Alonsót az “álom-csapattársának” is nevezte már.

Kommentek

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

Kabaréba illő jelenet egy nyíregyházi parkolóban

Az egy dolog, hogy szabálytalanul parkolt két autós is, de a kiállni készülő kolléga sem volt a helyzet magaslatán.

Ez az autózás jövője. Kipróbáltuk!

Az új Smart, abból is főleg az elektromos változat autóbuzi szemmel egy érdektelen kis izé. Ugyanakkor ez a kocsika az európai nagyvárosi közlekedés közeljövőjének meghatározó eleme, az utcákat elárasztó igazi slágertermék lehet.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.