F1: A Ferrarinál megőrültek?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.20. 08.35

Az 1997-es világbajnok, Jacques Villeneuve szerint a Ferrari óriási hibát követett el Kimi Räikkönen leigazolásával.

Kimi Räikkönen ferraris újraszerződtetéséről mindenkinek van véleménye, tegnap az 1997-es világbajnok, Jacques Villeneuve is elmondta a magát. Szokás szerint sarkosan.
“A Ferrarinál teljesen megőrültek. Räikkönen gyorsan tud vezetni, de nem tud a mérnökökkel dolgozni, nem tudja fejleszteni az autót és nem megy szponzori rendezvényekre” – nyilakozta a német Bildnek.
Villeneuve állításai közül amúgy maga a csapatfőnök, Stefano Domenicali cáfolta a háttérmunkára vonatkozó részeket, míg a PR-kötelezettségeket illetően nemrég az elnök, Luca di Montezemolo tett megjegyzést: “Remélem, hogy az ő PR-tevékenysége a győzelmekből, a szorgos munkából és a gyakori maranellói jelenlétből áll majd. Egyedül Alonso sem vihet mindent” – mondta Räikkönenről.
Bár Alonso csütörtökön azt mondta, ő maga is a finn szerződtetését javasolta a csapatnak, nagyon sokan meg vannak győződve róla, hogy a két világbajnok viszonya előbb-utóbb csúnya balhéba torkollik.
Ezt mondta már Michael Schumacher, Felipe Massa és Jenson Button is, és az olasz Gazzetta dello Sportnak nyilatkozva az egykori Renault-, Ligier- és Ferrari-versenyző Rene Arnoux is hasonlót fejtegetett.


“A béke 3-4 futamig tarthat majd. A tartást illetően szerintem Alonso a gyengébb kettejük közül. Emlékszünk, mi történt a McLarennél Hamilton mellett? Rövid életű volt a nyugalom. Remélem, hogy tévedek, de a konstruktőri bajnoki címhez két erős pilóta kell. Az egyikük azonban méregzsák, a másikuk viszont közönyös. Minden vasárnap ott lesz a robbanás kockázata. Viszont semleges szemlélőként tetszik, hogy meglépték ezt a Ferrarinál.”   
Arnoux odáig ment, hogy szerinte Räikkönen lehet a jobban teljesítő a két versenyző közül:
“Räikkönen sokkal érettebbnek látszik manapság. Igen, még ma is olyan figura, amilyen, de Lotusnál nagyon egyenletesen teljesített. Mivel Grosjean még csak közepes versenyző, a csapat szinte csakis rá támaszkodott.”
“Alonsónak elég rossz a természete, ami persze a pályán, a harcban még előny is lehet. Akkor viszont már hátrány, ha a csapaton belüli megosztásra, feszültségkeltésre használja. Hogy őszinte legyek, én szeretném látni, hogy Alonso tényleg olyan jó-e, mint ahogy mondják róla. Barcelonában elképesztő, mesteri versenyt futott, de aztán jó néhány futamon keresztül semmit sem mutatott.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.