F1: Sutil lehülyézte versenyzőtársait

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.09.18. 15.30

Adrian Sutil szerint a büntetéseknek sokkal következetesebbnek kellene lenniük a Forma-1-es futamokon. Mert sok a hülye.

A büntetések miatt rendszeresen kiborul valaki, évek óta visszatérő téma, hogy a felügyelők döntései nem túl következetesek. Ezúttal Adrian Sutil kritizálta a rendszert, aki háromhelyes rajtbüntetést kapott amiatt, hogy a monzai időmérőn feltartotta Lewis Hamiltont. A németet annak ellenére büntették, hogy Hamilton azt mondta, az eseten nem múlt semmi.

“Nagyon remélem, hogy a következő versenyeken tiszta és egyértelmű büntetések lesznek a hasonló dolgokért” – morgolódott Sutil. “Spában három autó is volt előttem, azok tényleg feltartottak, de nem volt büntetés, sőt vizsgálat sem. Most én voltam soron, és el is fogadom, ha a jó úton haladunk, és a felügyelők minden versenyen ezt csinálják.”

“Mi pilóták csak ennyit akarunk, mert sok mindent nem értünk. Egyszer nincs büntetés, aztán máskor ugyanazért a helyzetért nagy büntetést adnak. Ott van például a spái eset Pastor Maldonadóval, az a büntetés is nevetséges volt.”

“Gyakorlatilag már nem volt versenyben, amikor kiütötte di Restát, erre mit kapott? Egy áthajtásost, amikor rajtbüntetésnek lett volna értelme. Mindannyian egy jobb sportot akarunk világos döntésekkel. Az a probléma, hogy egyes pilóták hülyék, nincs eszük, és miattuk van szükségünk a világos szabályokra.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.