Hiába halmoz sikert sikerre a Red Bull, a bajnoki címekben ugyanúgy részes motorszállító Renault-nak nem jut sok a dicsőségből. 
Az energiaitalos csapatnál tavaly óta már névadó szponzorként szerepel a Renault-Nissan japán luxus-almárkája, az Infiniti, így egyesek szerint a következő lépés az lehetne, hogy a 2014-ben érkező új, 1,6 literes V6-osok is az ő nevük alatt kerülnek az autókba.
Az is nyílt titok, és logikusan illeszkedik a fentiekhez, hogy a Renault újra szorosabbra kívánja fűzni kapcsolatát egykori gyár csapatával, a ma Lotus név alatt futó enstone-i alakulattal.
A Renault Sport F1 elnöke, Jean-Michel Jalinier az infinits pletykákat cáfolta, egyben jelezte, hogy a Lotusszal még tárgyalnak.
“A pletykákkal ellentétben a motort nem keresztelik át Infinitire. Pillanatnyilag a Red Bull-lal és a Toro Rossóval van aláírt szerződésünk, de más csapatokkal is tárgyalunk, ugyanis négy partner ellátását tartjuk optimálisnak” – mondta a Frankfurti Autószalonon a szakember. 
A két másik kliens a Lotus és a Caterham lesz, a Williams 2014-ben már Mercedesre vált. Korábban úgy tűnt, hogy a Renault magas árai miatt ezt mások is fontolgatják, de úgy tűnik, a veszély elmúlt, az viszont kizárt, hogy a Lotusból mondjuk újra gyári csapatot csináljanak:
“2009-ben, amikor világszerte kitört a válság, azt mondtuk, hogy teljesen nem szállunk ki a Forma-1-ből, szállítóként maradunk. Mivel Európa még mindig bajban van, továbbra is ez a megfelelő stratégia számunkra.”