F1: A Red Bull jövőre sem tűnik el a süllyesztőben

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.09.10. 16.30

Amíg a Renault nem készít egy gyenge motort, a Red Bull kezéből sem csúszik ki az irányítás Lewis Hamilton szerint.

Aki arra vár, hogy jövőre hatalmasat zuhan a Red Bull teljesítménye, csalódhat. Legalábbis ez a véleménye Lewis Hamiltonnak, aki szerint a zsinórban három világbajnoki címet nyert istálló addig nem lassul le, amíg a Renault nem készít egy gyenge motort.

Jövőre 1,6 literes V6-os turbómotorok váltják a jelenlegi 2,4-es V8-asokat, és ettől sokan azt várják, hogy felborul az erősorrend, éppen a Mercedes javára. Hamilton azonban óvatos. “Nem hiszem, hogy ez megtörténik” – válaszolta az angol arra a kérdésre, hogy a mélybe zuhan-e jövőre a Red Bull.

“Hacsak a Renault nem készít egy gyenge motort, a következő négy évben is gyorsak lesznek. Adrian Newey igazán jó munkát végez, és ugyan a szabályok változnak jövőre, azért sok mindent át lehet vinni a következő évre. Vagyis az autójuk továbbra is remek lesz.”

“Csak remélhetem, hogy jövőre mindannyian olyan autóval állunk elő, amely képes a győzelemre. Amit az egyik versenyen pontban elvesz valaki a másiktól, az a következőn a visszájára fordul, és ez így megy végig. Ilyen szezonban reménykedem. Pont, mint 2008-ban Massával, amikor végül én nyertem.”

Kommentek

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

F1: Apucival motorozott a kis Räikkönen – fotó

Nem lehet elég korán kezdeni…

F1: Hamilton már nem is emlékszik Rosbergre

Lewis Hamilton végleg lezárta magában azt a fejezetet, amely a Nico Rosberg elleni, házon belüli csatájáról szólt.

F1: Kubica nem zárja ki a második debütálást

Robert Kubica egyre nyíltabban beszél arról, hogy újra megpróbálkozik a Forma-1-gyel.

Ezzel a busszal új értelmet nyernek az éjszakai utazások

A Neoplan Skyliner hálóbusszal egészen más értelmet nyernek az éjszakai utazások. Sör és üdítő a hűtőben, a diszkrécióról pedig a kisfüggönyök gondoskodnak.

Megújult a legfiatalosabb Lexus

Még frissebb megjelenés, még gazdagabb technológiai tartalom, még teljesebb körű biztonsági arzenál a Lexus NX kínálatában.

A fehér oldalfalú abroncsok gyártása valódi kézműves meló

Öreg autókra új abroncs, avagy a veteránosok igényeit is ki kell szolgálni.

Finom kis KRESZ-anomáliára bukkantunk Budapesten

Tudod mi az a három úttestű út és hogy hol van ilyen? Mutatjuk.

F1: A szabad gumiválasztást el lehet felejteni!

A Pirelli motorsportfőnöke azt mondja, kizárt, hogy teljesen a csapatokra-pilótákra bízzák, ki milyen gumit használ a versenyhétvégéken.

Csökken az üzemanyagok ára

Szerdán megáll az üzemanyagok árának emelkedése, a benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz.

Ősszel jön az 1000 lóerős Mercedes hibrid!

Szeptemberben mutatja be eddigi legextrémebb autóját a Mercedes-AMG. A Project One több mint ezer lóerős lesz.

F1: Átírhatják a túl szigorú motorszabályt

A Forma-1 szabályait előkészítő Stratégiai Munkacsoport mai ülésén lazíthatnak egy motorszabályon, emellett a Honda hóna alá is nyúlhatnak a riválisok.

KRESZ-oktatás, amire régóta vártunk

Ez a két videó a legkisebbeknek tanítja meg a KRESZ alapjait, és ennek nagyon örülünk.

F1: A Renault nem fog Alonsóért kapkodni

A Renault Forma-1-es főnöke nincs meggyőződve arról, hogy 2018-ra meg kellene szerezniük a McLaren-Hondától valószínűleg távozó Fernando Alonsót.

Elképesztő világcsúcsot futott a Honda

Mostantól a Honda Civic Type R tartja az elsőkerék-hajtású autók pályacsúcsát a Nürburgringen. Nem kevéssel verte meg az eddigi bajnokot.

F1: Ecclestone Hamiltonra fogad 2017-ben

A Forma-1 volt irányítója, Bernie Ecclestone szerint a Mercedes angol pilótája kerül majd ki győztesen a ferraris Sebastian Vettellel folytatott bajnoki küzdelemből idén.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.