Hamilton: Úgy vezettem, mint egy idióta!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.09.07. 15.45

Lewis Hamilton csak magát okolja amiatt, hogy nem jutott a Q3-ba az olasz időmérőn. Soha nem történt még vele ilyen.

Óriási meglepetésre Lewis Hamilton, az előző három időmérő nyertese a Q3-ba sem jutott be a monzai időmérőn, az angol csak a 12. helyről indulhat. Hamiltont ugyan kissé feltartotta Adrian Sutil az utolsó gyors köre előtt, de magát, és nem a németet okolta a nem várt kiesés miatt. 67 verseny után ez az első alkalom, hogy Hamilton nélkül zaljott a Q3.

“Ez egy nagyon gyenge időmérő volt tőlem” – ismerte el Hamilton. “Egyetlen kört sem tudtam összerakni rendesen a Q2-ben. Komolyan, úgy vezettem, mint egy idióta, ez a legrosszabb teljesítményem nagyon-nagyon hosszú idő óta. Elnézést kérek a csapattól, főleg azért, mert az autó gyors. A Q2 elején, miután lefutottam a pályáról a Parabolicában, megsérült az autó, és innentől egy lefelé vezető spirálba kerültem, semmi nem jött össze.”

Sutilt vizsgálják ugyan a feltartás miatt, de Hamilton szerint nem ez vezetett a kieséshez. “Ez egyáltalán nem számított. Már sokkal hamarabb meg kellett volna csinálnom. Pokolian fogom nyomni, hogy normális eredményt érjek el holnap, de sok gyors autó van előttünk.”

Utólag kiderült, hogy Hamiltont nem csak a végül három hellyel hátrasorolt Sutil, hanem a padlólemez sérülése is hátráltatta.

Nico Rosberg sem volt túlságosan elégedett a hatodik hellyel. “Hát, ez nem az a pozíció, amiről álmodtunk” – nyilatkozta a német. “Mondjuk, ahhoz képest, hogy hidraulikai hiba miatt egyetlen kört sem mentem a harmadik szabadedzésen, nem is olyan rossz. A tegnapi beállításokat kellett használnom, és ezekkel nem éreztem magam túl jól az időmérőn, elég alulkormányozott volt az autó. Remélem, holnap jobban működnek a beállítások, a pénteki hosszú etapom egész jó volt. Van esély esőre is, és tudjuk, hogy az autónk jó esőben, szóval simán lehet egy jó versenyünk.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.