F1: Räikkönen ultimátumot adott

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.06. 09.00

Kimi Räikkönen jelenleg nem tárgyal a Lotusszal a szerződéshosszabbításról, bizonyos garanciákat vár, mielőtt hajlandó 2014-ről beszélni. A ferraris visszatérés is a pakliban van még.

A Red Bullnál a hét elején már rendeződött a 2014-es pilótafelállás, a bajnokcsapat Daniel Ricciardót ülteti a távozó Mark Webber helyére, de a pilótapiac ettől még nem fagyott be, a nagyágyú Kimi Räikkönen jövője továbbra is nyitott. Hosszabbíthat a Lotusszal, de talán a Ferrarinál is lenne helye. 
Csütörtökön Monzában a 2007-es bajnok elárulta, hogy jelenleg nem tárgyal a mostani csapatával, amíg nem adnak neki bizonyos biztosítékokat – bár a Lotusnál cáfolják, szinte biztosan anyagi, pénzügyi kérdésekről van szó -, addig nem is lesz előrelépés.
“Tudják, hogy jelenleg miért nem lépünk tovább, és amíg nem rendezik ezeket a dolgokat, addig nem is fogunk beszélni a jövő évről. Ilyen egyszerű. Nagyon jól tudják az okokat” – mondta. 
Räikkönen korábban a Red Bullnál is képben volt, de azt mondja, nem volt számára meglepetés, hogy Ricciardót választották helyette: “Nem hiszem, hogy valamit elrontottunk volna, valószínűleg csak valami mást akartak. De kérdezzék meg őket, én nem tudom. Nem zavar a dolog, rendben van, nem először fordul elő ilyesmi. Van olyan, hogy tárgyalunk, aztán nem lesz belőle semmi.”
A finn ferraris visszatérésében lenne logika mindkét fél számára, hiszen Maranellóban biztos és erős anyagi háttér, kiszámítható fizetés várná, a csapat pedig egy Felipe Masánál jóval eredményesebb pilótát kapna, de az egók, egyesek önbescsülése akadály lehet. 
Räikkönen visszahívásával az elnök, Luca di Montezemolo elismerné, hogy 2009-ben hibáztak, amikor Fernando Alonso (és szponzora, a Santander) kedvéért egy évvel a szerződés lejárta előtt elküldték a finnt. Úgy tudni, a viszony azóta sem túl rózsás Räikkönen és Montezemolo között, de a versenyző azt mondja, nála ez nem szempont, nem lenne akadály:
“Sosem tartottam haragot senkivel, persze jó néhány dolgokat lehetett volna másképp intézni a múltban. De nem csak a Ferrarinál, ez minden csapatra igaz.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.