F1: Vettelt bántják a bunkó szurkolók

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.05. 16.30

Sebastian Vettel elárulta, hogy a győzelmeinél huhogó és fütyülő szurkolók viselkedése a látszat ellenére igen is rosszul esik neki, szerinte nem fair ilyet csinálni.

Sebastian Vettel az elmúlt három-négy évben “hülyére nyerte magát” a Red Bull-lal, és igen valószínű, hogy 2013-ban meglesz a sorozatban negyedik cím is.
Az ilyen szintű eredményesség szurkolók, rajongók mellett persze óhatatlanul ellendrukkereket is hoz, akik néha nem csak a tévé előtt vagy az Interneten anyáznak és csalóznak, hanem odakint a pályán is fújolással, huhogással, kifütyüléssel nyilvánítanak véleményt.
A német versenyző a dobogós ceremóniákon igyekszik nem felvenni ezt, de a Daily Mailnek nyilatkozva elárulta, hogy az idén is többször – Kanadában, Silverstone-ban még a kiesésekor is – előfordult incidensek valóban bántják. 
“Nem értettem a dolgot” – mondta a silverstone-i fújolásról. “Semmivel nem adtam okot erre. A futam utáni koncerten felmentem a színpadra, és akkor is akkor is huhogtak. Akkor elővettem a kamerámat, és mondtam, hogy ha fújoltok, akkor rajta, csináljátok rendesen! – szóval próbáltam elviccelni a dolgot.”
 
“De nem esik jól, amikor huhognak. Nyilván ha a Brit Nagydíjon én vezetek és győzök, amikor a közönség brit győztest szeretne, akkor nem tetszik nekik az eredmény, rendben, de a fújolás szerintem nem sportszerű. Pedig ha egyszer valaki elkezdni, mások is beszállnak.”
“Nos, nem hiszem, hogy igazából mindenki fújolni akar, inkább csak amolyan láncreakció, szóval nem kellene nagyon a lelkemre venni” – magyarázta.
Nyilvánvaló azonban, hogy Vettel igen is felvette a fújolást, hiszen a Belga Nagydíjon a dobogós interjú alatt már nem hagyta szó nélkül a felharsanó kórust – igaz, nem tudhatta, hogy Spában nem neki szólt, hanem a ceremóniát kalandfilmbe illő módszerekkel megzavarni próbáló Greenpeace-aktivisták akcióját ítélte el a tömeg.

Kommentek

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.