F1: A szurkolók tervezik Vettel sisakját

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.05. 10.15

Sebastian Vettel egyik ismertetőjegye az állandóan változó sisakdizájn, arra azonban most először kerül sor, hogy a minta nem tőle származik majd. Az Amerikai Nagydíjra az USA-beli szurkolótól várják a terveket.

A versenyautók sikamlós, huncut női nevekre való keresztelése mellett Sebastian Vettel másik ismertetőjegye, már-már babonája, hogy szinte minden versenyhétvégére új sisakfestéssel áll elő.
A novemberi austini Amerikai Nagydíjra is új mintát visz majd, az azonban nem tőle származik majd, első ízben külső, szurkolói ötlet alapján festik majd a fejfedőt. 
Az Infiniti az USA-ban élő rajongók számára tervezői pályázatot hirdetett, a szeptember 29-éig leadandó tervek közül a háromszoros bajnok által legjobbnak választott munka gazdája pedig VIP-hétvégét kap az austini versenyre, ahol személyesen is találkozhat majd Vettellel.
“A sisakjaim nagyon fontosak számomra, mindegyiknek megvan a maga jelentése vagy kapcsolódik az adott versenyhez. Általában a tervezőmmel együttműködésben találunk ki valamit minden hétvégére, most először kapnak lehetőséget a szurkolók, hogy helyettem találják ki a mintát. Alig várom, hogy lássam, mivel állnak elő!”
 
A biztonság kedvéért: a verseny csak a nagykorú, USA-beli pályázóknak szól, így itthonról legfeljebb a beérkezett pályaműveket lehet nézegetni az akció oldalán.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.