F1: Ha nem nyer a Lotus, leléphet a tulaj

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.09.04. 15.30

A Lotus többségi tulajdonosa, a Genii Capital egyelőre nem akar kiszállni az F1-ből, de sok függ a csapat szereplésétől.

Gerard Lopez, a Lotus többségi tulajdonosának, a Genii Capitalnek a vezetője az elmúlt hetekben többször is jelentéktelennek nevezte, hogy a csapat adóssága elérte a 120 millió eurót. Az összeg “nem fontos” a Genii számára, és amíg a körülmények kedvezőek, az F1-ből sem tervezi a kilépést a cég.

“Már többször elmondtam, hogy addig maradunk a Forma-1-ben, amíg érdekes számunkra” – fogalmazott Lopez. “Így volt két évvel ezelőtt, tavaly szintén, és azóta nem változott semmi. Ugyanakkor nem minden múlik rajtunk. Fogalmam sincs, milyen lesz az F1 három vagy öt év múlva, de az biztos, hogy az érdeklődésünk nagyban múlik azon, hogy a bajnokság legjobb csapatai között vagyunk-e. Nyerni és a legjobbak ellen küzdeni, ez marasztal minket.”

Lopez szerint a Lotus nem hasonlítható a Ferrarihoz vagy a Mercedeshez, mert a Genii nem árul autókat. “Egy befektetési cég számára az F1 egy platform, nem pedig hirdetési felület. Alapvetően egy Forma-1-es csapat birtoklása nem olyan projekt, amely nyereséget hoz. Nekünk az is elég, hogy a csapat éppen nem veszteséges.”

Erre tekintettel a Lotus nem eladó, de Lopez várja az új partnereket. “Soha nem csináltunk titkot belőle, hogy keressük az új együttműködéseket, nyíltan beszélünk ezekről. De ez nem jelenti azt, hogy a csapat eladó lenne.”

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.