F1: Buttonból nem lesz csapatfőnök

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.09.04. 10.15

Bár a visszavonulás még arrébb van, Jenson Button már most biztos benne, hogy a versenyzői karrierje után nem fog saját Forma-1-es csapatot igazgatni.

Jenson Button jövő januárban, 34 évesen a Forma-1-es mezőny második legöregebb pilótája lesz a nála egy kicsit idősebb Kimi Räikkönen mögött, de ha hinni lehet a híreknek, egyelőre még messze a visszavonulás, hamarosan hároméves szerződéshosszabbítást írhat alá a McLarennel.
A 2009-es bajnok pár évig valószínűleg a pályán lesz még, azonban gondol azért a távolabbi jövőre is, legalábbis abban biztos, hogy mit nem akar csinálni, ha egyszer felhagy a versenyzéssel. Button azt mondja, saját csapatot semmiképp sem indít majd az F1-ben.
“A példaképem, Alain Prost a kilencvenes évek végén alapított egy csapatot, de nem ment a dolog” – utalt az 1997 és 2001 működő, végül összeomló Prost Grand Prix-ra az angol. 
“Emlékszem, beszélgettem vele arról, hogy milyen volt ez, és azt mondta, élete legstresszesebb időszaka volt, még annál is keményebb, mint amikor Ayrton Senna ellen küzdött. Azt mondta, sosem volt megállás. Aludni sem tudott. Egy időben egyáltalán nem aludt. Azt mondta, nagyon durva volt. Igen, érdekes kihívás, az biztos, de én nem vágyom ilyen fajta kihívásra” – szögezte le.
Ha tippelni kellene, mihez kezd Button, ha egyszer szögre akasztja a bukósisakot, nem túl légből kapott azt mondani, hogy (fél)profi triatlonos lesz. 
A harmincas évei második felében még valószínűleg meglesz az erőnléte ehhez a fajta sporthoz, a rajongása pedig közismert, évek óta komoly versenyeken vesz részt, fél és teljes Vasember-viadalokon is értékelhető eredményeket ér el, pedig most csak a hobbija a dolog.

Kommentek

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Kisiklott egy vonat, 120 BMW ment a levesbe

Az összes autó totálkárosra tört, markolóval szedték őket össze.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.