F1: Szenvedni fog a Sauber Olaszországban?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.09.02. 16.30

Monzában fontos a lassú kanyarokban való stabilitás, és pont ez a Sauber gyengéje az idén.

Az utolsó európai versenyre készül a Sauber, felemás előjelekkel. “Monza nagyszerű pálya, és nagyon más, mint Spa” – mondta Esteban Gutierrez. “Ezt fontos szem előtt tartani, vezetési stílusban, stratégiailag és a beállításokkal is át kell állnunk. Monzában a stabilitás nagyon fontos a lassú kanyarokban, és sajnos pont ez az a terület, amelyen gyengélkedünk. De próbálunk majd javulni.”

“A kedvenc részem az Ascari, egy bal-jobb-bal kombináció. Nagyon gyors, jó ívet kell választani, és gyorsan kell reagálni. A tempónk nem rossz, de ebből csak jó döntésekkel hozhatunk ki bármit. Szép emlékeim vannak Monzáról, itt nyertem meg a Forma-BMW és GP3 bajnokságot is.”

Bajnoki címből Nico Hülkenbergnél sincs hiány. “Monzának történelme van, és ez az egyetlen igazán gyors pálya a szezonban” – nyilatkozta a német. “Máig tisztán él bennem, hogy 2009-ben itt nyertem meg a GP2-t, a vasárnapi verseny után én voltam a bajnok.”

“Monzában alacsony leszorítóerejű beállításokra van szükség, ettől az autó kicsit furcsán viselkedik, amikor 340-ről kell 60-ra fékezni a sikánban. Szeretek a pályán vezetni, egyszerű a vonalvezetés, de nem olyan könnyű, mint amilyennek tűnik. Egyes helyeken mesteri módon kell használni a kerékvetőket.”

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.