F1: A Ferrarinál jól jön a második főnök

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.08.28. 08.30

A Ferrari technikai főnöke, Pat Fry cseppet sem féltékeny a Lotustól elcsábított James Allisonra, úgy véli, hogy vele sokkal jobb lesz a munkamegosztás Maranellóban.

A Lotus technikai főnöke, James Allison jövőjéről már a 2013-as idény kezdete előtt megjelentek a pletykák, de valamelyest mégis meglepetés volt, amikor május elején bejelentette, hogy elhagyja a Kimi Räikkönennel újra az élmezőnybe került csapatot.
A bejelentés után aztán hosszú hetekig arról folytak a találgatások, ki szerzi meg a paddock-szerte nagyra tartott mérnököt, végül júliusban kiderült, hogy “hazatér”, a 2000-2005 közti munkaadója, a  Ferrari csábította el.
A Ferrari jelenlegi technikai főnöke, a három évvel ezelőtt a McLarentől átigazolt Pat Fry látszólag cseppet sem féltékeny az új munkatársra, úgy véli, csak nyernek majd jövő héten munkába álló szakemberrel.
“Azt hiszem, James megszerzésével igazán sokat nyertünk, tényleg egy csúcsszaki, hát nem? Az az igazság, hogy eddig borzasztó sok munkám volt. Az érkezése szinte teljes átszervezést jelent, az autót illető munkát tekintve is.”
“Számomra jó ez, mert így arra koncentrálhatok majd, hogyan tegyük gyorsabbá az autót. Felosztjuk majd a feladatokat kettőnk között. Több szem többet lát, szóval csak jól árunk vele!” – magyarázta a veterán szakújságíró Adam Coopernek Fry.
A technikai igazgató emellett azt is elárulta, hogy a Szingapúri Nagydíj lesz a Ferrari “vízválasztója” az idei fejlesztések terén:
“Egyelőre még hajtunk, ahogy csak tudunk. Jönnek a fejlesztések a szélcsatornából, jó sok Monzára, aztán egy újabb csomag Szingapúrra. Szóval Szingapúrig mindenképp nyomjuk, aztán utána megnézzük, hogy állunk, és újraértékeljük a dolgokat.”

Kommentek

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Kisiklott egy vonat, 120 BMW ment a levesbe

Az összes autó totálkárosra tört, markolóval szedték őket össze.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.