F1: Megbocsáthatatlan hibák a Red Bullnál

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.08.27. 15.30

A Red Bull szerint ideje lenne megtalálni a megoldást Mark Webber kuplungproblémáira. Belgiumban is értékes pontokat bukott a csapat.

Mark Webber idei szezonját rendesen beárnyékolják a rossz rajtjai, az ausztrál a Belga Nagydíj startjánál is alaposan beragadt. Webber a kezdetektől fogva technikai hibákat emleget, és most Christian Horner Red Bull-csapatfőnök is megerősítette, hogy valami nem stimmel Webber autójával.

“A kuplungproblémák megbocsáthatatlanok, főleg, mert akár a negyedik vb-címünk is múlhatnak rajtuk” – mondta Webber. “Minden versenyen a legtöbbet próbáljuk kihozni az autóból, minden területen keményen dolgozunk, de vannak dolgok, amelyeken javítanunk kell.”

“Úrrá kell lennünk Mark rajtproblémáin, megoldás kell, mert ez a hiba már túl sok pontunkba került az idén. A belgiumi indulás is azért sikerült rosszul, mert a kuplung nem úgy működött, amire számítottunk.” Webber valójában nem is számított másra, mert ahogy a verseny után fogalmazott, a két próbarajt is “katasztrófa” volt a bokszból kijövet.

“Láttuk a felvezető körben, hogy a kuplung nem úgy működik, ahogyan kellene. Végrehajtottunk ugyan néhány módosítást, de ezek nem sokat segítettek a rajtnál. Emiatt az első kanyarban Mark már hátrányban volt, innen pedig nehéz dolga volt.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.