F1: A Ferrari két kézzel kapaszkodik a Sauberbe

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.08.26. 15.30

Ahhoz képest, hogy az idén már ultimátumot is küldött a Ferrari a Saubernek, az olaszok 2014-re is megegyeznének az anyagi gondokkal küszködő istállóval.

Súlyos anyagi gondokkal küszködik az idén a Sauber, sokáig még a motorokért sem tudott fizetni a Ferrarinak. Néhány millió eurót azóta valószínűleg összekapart a csapat, mert a Belga Nagydíjon ott volt, és a Ferrari korábban ultimátumban jelezte, hogy ha nincs meg az idei szerződésért járó pénznek legalább egy része, Spában motorok nélkül marad a csapat.

A kusza helyzet ellenére a Ferrarinak továbbra is fontos partnere a Sauber, az olaszok legalábbis szeretnék, hogy az új V6-os turbókat is Maranellóból vásárolja a csapat. “Jól alakul ez a dolog” – jelentette ki Stefano Domenicali Ferrari-csapatfőnök. “Továbbra is szeretnénk együtt dolgozni a Sauberrel, erről remélhetőleg mihamarabb sikerül hivatalosan is megegyeznünk. Talán már Monzában.”

Domenicali egyébként egyszerű PR-fogásnak tartja, hogy a Mercedes és a Renault már mutatott ezt-azt 2014-es motorjáról. “Ami a motort illeti, a Renault érdekes marketing gyakorlatot tartott, de garantálhatom, hogy nem a képeken mutatott motorok lesznek a jövő évi autókban. Bárkivel fogadok erről, szóval gondolom világos, mit akarok mondani.”

“Haladunk előre a programunkkal, mindenkinek szoros az ütemterv. Mérnökileg ez egy igazán remek kihívás!”

Kommentek

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.