Sebastian Vettel (6./1.): “Nem tudjuk, mi történt, amikor a második szabadedzésen defektet kaptam. Elveszítettük a jobb hátsót, nagyon hirtelen, szóval ki kell vizsgálnunk – a Pirelli már keményen dolgozik az ügyön. Ezt leszámítva pozitív nap volt: a délelőtt nem volt egyszerű a nedves pálya miatt, sokkal hidegebb volt, mint Magyarországon, de ez hozzátartozik ehhez a pályához. Délután mindketten nagyon elégedettek lehettünk azzal, amit mutattunk.”

Mark Webber (19./2.):
Mindig nehéz itt megtalálni a helyes beállításokat az egész körre, ma több különbözőt is kipróbáltunk. Elég jól mentünk, de még ki lehetne csiholni egy kis teljesítményt az autóból, és bizonyos körülmények között az egyensúly is lehetne jobb. Összességében jó információkat szereztünk délután.”

Nico Rosberg (5./9.): “Nagyszerű visszatérni Spába, mert az autónk versenyképesebb idén, és sokkal jobb vele átmenni a gyors kanyarokon. Nem vagyunk benne teljesen biztosak, hol állunk a riválisokhoz képest, de nagy kihívás lesz, mert ez a pálya teljesen más a Hungaroringhez képest. Azért elég jól ment ma, érdekes hétvége előtt állunk, főleg, ha valóban kicsit bolond lesz az időjárás.”

Lewis Hamilton (15./12.): “Van még egy kis munka előttünk, hogy az autó érzésre tökéletes legyen, de nem volt ez rossz rajt. Az autó teljesen másmilyennek érződik itt az alacsony leszorítóerejű beállításokkal, az egyensúlyon finomítanunk kell. A hosszú etapokon sok értékes információt gyűjtöttünk, és ez a legfontosabb dolog a versenyre. Van időnk a változtatásra, úgyhogy elégedett vagyok.”

Kimi Räikkönen (21./6.):
“Jól éreztem magam, és az autó is rendben volt. Lehetett volna egy kicsit jobb is – nem volt katasztrófa, de holnapra még javulhatunk. Délelőtt nem volt jó az idő, pedig jól jött volna, ha száraz. Az első edzésen volt egy kis gondom az első felfüggesztéssel, emiatt nem mentem annyit, mint szerettünk volna, a délután viszont sima volt. Eléggé úgy néz ki, hogy nehéz lesz megverni a Red Bullt a hétvégén, de nincs más választásunk, ha be akarjuk érni őket a bajnokságban.”

Romain Grosjean (22./3.):
“Sűrű napunk volt. Délelőttre terveztük az eszköz (passzív DRS) tesztelését, de a változó időjárási viszonyok miatt nem tudtuk 100 százalékosan végigvinni a programot, délutánra pedig teljesen leszereltük, hogy a szokásos dolgokkal tudjunk foglalkozni. Elég nehéz volt a gumikat működésre bírni, az autó nem tűnt jónak, de az idő tekintetében nem volt rossz.”

Fernando Alonso (1./7.):
“Bár délelőtt időt veszítettünk az eső miatt, és így délután dupla munka várt ránk, azért jó nap volt. Az adatokat persze ki kell még elemezni, mielőtt következtetéseket vonhatnánk le. Felipével eltérő aerodinamikai konfigurációkat próbáltunk ki, kisebb és nagyobb leszorítóerővel – ez lesz a kulcs, na és persze az időjárás. Az idők tekintetében sikerült közelebb kerülnünk a favoritokhoz, de azt nem tudom, milyen időjárást is szeretnék. Tény, hogy az eső megkeverheti a dolgokat, de ugyanúgy lehet vele nyerni, mint veszíteni is. Fontos, hogy megértsük a gumik viselkedését, valamint hogy kiderüljön, mi történt a Caterhammel, Vettellel és velem. Én úgy gondolom, hogy nem a silverstone-i problémák ismétlődnek, inkább a véletleneknek köszönhetők a mostani defektek, de mindenképp alaposan ki kell vizsgálni.”

Jenson Button (14./15.):
“Az első edzés nagyon jó volt, kifejezetten elégedett voltam az autóval. Az egyensúly rendben volt, ahogy a tempó is, bár a nedves részeken nem nyomtam annyira. A délután teljesen másmilyen volt: amint elhagytuk a bokszutcát, az autó másképp kezdett viselkedni, még nem tudjuk, miért. Van valami gond, de nem az autóval, talán a hőmérséklet és a szél, mindenesetre nagyon érint minket. A tempó nincs meg, akár kevés, akár sok az üzemanyag. Rengeteg munka áll előttünk, hogy kiderítsük az okokat, remélhetőleg szombatra sikerül átrágnunk magunkat ezen.”

Paul Hembery (Pirelli):
“A második edzés vége felé Sebastian Vettel és Fernando Alonso is jobb hátsó defektet kapott a 14-es kanyar környékén. Vizsgáljuk az eseteket, de a kezdeti elemzések azt mutatják, hogy külső tényezők felelősek mindkét defektért, talán a pályára került törmelék okozta őket. Normál körülmények között két-három kiállásra számítunk a versenyen, de a spái sajátosságok miatt kifizetődő lehet a rugalmasan kezelt stratégia. Sokféle megoldás elképzelhető.”