F1: Hamilton azt sem tudta, mi történik vele

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.08.24. 15.25

Az időzítésnek köszönheti pozícióját a Belga Nagydíj időmérőjének első három helyezettje, a pole még Lewis Hamiltont is meglepte.

Lewis Hamilton (1.): “Nagyon jó munkát végzett a csapat, de persze, sok múlt az időzítésen. Nagyon meglepődtem, amikor áthaladtam a célvonalon: amikor elkezdtem a kört, láttam a táblán, hogy hetedik-nyolcadik vagyok, gondoltam, úristen. Az első kanyart szélesre vettem, a kormányon lévő kijelző is azt mutatta, hogy másodpercekkel le vagyok maradva, szóval fogalmam sincs, mi történt a körben. Nekem jó, amikor változékonyak a körülmények, sikerül megtalálnom az autó határait. A középső szektort különösen megnyomtam, mert azt hittem, három másodperc a hátrányom. Jó volt vezetni az autót, és ugyan mindkét mellettem ülő srác megmutatta, hogy nagyon gyors, nem adjuk fel előre. Úgy érzem, a Red Bull kicsit előttünk van még teljesítményben, így annál jobb ilyen eredményeket elérni. Nem éreztem eddig teljesen jónak ezt a hétvégét, nem vagyok benne biztos, hogy szárazon miénk a legjobb csomag. Ilyen időjárási körülmények között azonban sok múlik a pilótán, és a radarunk esőt jelez holnapra is, szóval trükkös verseny lesz.”

Sebastian Vettel (2.): “Mindig lehet nyerni és veszíteni. Nem volt egyértelmű, hogy a Q3 első köre lesz a nyerő: slickekkel kezdtünk, az elég mókás volt, aztán úgy tűnt, egyre jobban fog esni. Erre abbamaradt az eső, nagyon gyorsan javult a pálya, és egyre gyorsabbá váltunk. De ezt nem lehet előre kiszámítani. Láttam, hogy Lewis kezd utolérni az utolsó körben, próbáltam ezért itt-ott gyorsabb lenni, elég szoros lett a vége. Sajnálom, hogy nem lett meg a pole, de ez van, azért jó munkát végeztünk. Ami az időjárást illeti, egy kicsi mindenből lesz holnap is, meglátjuk, mi lesz.”

Mark Webber (3.): “Nehéz volt jó döntéseket hozni ma, de nagyjából jól oldottuk meg a helyzetet. Kicsit furcsa volt, hogy az elején lehetett használni a DRS-t, a Q3-ban nem, ettől függetlenül nem tudom, miért voltam annyira lassú a középső szektorban. Különösen az interekkel. Azért nem volt olyan rossz a kör, örülök, hogy ennyire elölről indulhatunk holnap.”

Kommentek

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.