F1: A Red Bull szívatta Räikkönent?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.08.24. 09.30

Kimi Räikkönen azt állítja, a szerződési tárgyalások a Red Bull oldaláról szakadtak meg közöttük, de tulajdonképpen még minden nyitott 2014-et illetően.

Bár azóta már visszatáncoltak egy kicsit a felek, a hét elején úgy állt, hogy a Red Bull Daniel Ricciardót ülteti Mark Webber helyére 2014-ben, Kimi Räikkönen menedzsere pedig ezzel összhangban közölte, hogy a tárgyalásaik megszakadtak a bajnokcsapattal, kliense biztosan nem megy oda jövőre.
A 2007-es bajnok csütörtökön nem jelent meg Spában, de a pénteki edzésnapon természetesen már nem úszhatta meg a jövőjére vonatkozó kérdéseket. Räikkönen azt állítja, hogy a Red Bull ejtette őket.
“Jó ideje nem kaptam választ tőlük, majd meglátjuk, mi lesz. Tényleg őket kellene megkérdezni, hogy mit is akarnak, én sem tudok többet, mint önök. Jó ideje nem hallottunk felőlük, nyilván ez nem a legjobb, de ez van” – mondta a finn, akit aztán a ferraris vonalról is kérdeztek.
“Igazán nem mondhatok sokat, amíg nem lesz valami 100 százalékos. Sok mindent beszélnek, már azt is, hogy a McLarenhez megyek. Egyik nap olvasom, hogy Ferrari, másik Lotus… Egyelőre nincs szerződésem, mit mondhatnék?”
Räikkönen menedzsere legutóbb azt mondta, hogy a Lotus élvez elsőbbséget, de az enstone-i csapatnak bizonyos garanciákat kell nyújtania. Ilyen lehet a rendszeresen folyósított fizetés kérdése is – a pilóta maga is elismeri, hogy még mindig nem kapta meg a pénzét: “Hát, nem épp így kéne lennie, de remélhetőleg hamarosan rendeződik a dolog.” 
A finn a csütörtöki távollétével kapcsolatban maga is meglebegtette, hogy a hivatalos közléssel ellentétben nem volt beteg – egyes elképzelések szerint a hiányzással a Lotusnak üzent a fizetési problémák miatt: “Lehettem az is, vagy nem, igazából nem sokat számít. Most úgyis felteszik ugyanazokat a kérdéseket, amiket csütörtökön tettek volna. Mindennek megvan a maga oka, de nyilván nem kell mindent elárulnom.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.