Alonso: Rosszul hallotta az elnök!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.08.23. 09.00

Fernando Alonso Spában határozottan tagadta, hogy megromlott volna a viszonya a Ferrari elnökével, Luca di Montezemolóval. A Red Bull-os pletykákat is cáfolta.

A Ferrari elnöke, Luca di Montezemolo a Magyar Nagydíj után szokatlanul éles hangú közleményben osztotta ki, tette helyre Fernando Alonsót, aki szerinte nem volt elég alázatos és nem a csapategység szellemében nyilatkozott.  
A spanyol pilóta a Spában csütörtökön igyekezett tisztázni az affért, azt mondja, nincs balhé
“Hamis információk jutottak az elnökhöz. Visszanéztünk minden sajtónyilatkozatot, ma a mindenféle felvevőnek köszönhetően egyszerű ellenőrizni, mit mondott az ember – és semmi olyan nem volt, amit ne mondtam volna már más versenyhétvégéken is, egyszerűen csak igyekeztem hajtani a csapatot, hogy a legjobb teljesítményt hozzuk.” 
“Montezemolo a Ferrari családfője, nagy motivátor, mindenki számára világossá tette, hogy mit vár tőlünk. A nyári szünet jó volt, pihentető, és persze készültünk erre a hétvégére is, naponta beszéltem a csapattal és az elnökkel is.”
Alonso azt állította, hogy Montezemolóval nem is volt téma a Hungaroringen felröppent Red Bull-os átigazolási pletyka.
“Az elnökünk nagyon okos ember, képes különbséget tenni a pletykák és a valódi dolgok között. Ez szóba sem került közöttünk. Mindketten jó ideje az F1-ben vagyunk már, tudjuk jól, hogy a pletykák beindulnak a nyári szünetben.” 
A kérdésre, hogy szerinte mi volt az eset tanulsága, Alonso így felelt: 
“A tanulság az, hogy a Ferrarihoz tartozni külön kihívás és teher, mert a Ferrari a világ legjobb csapata. Az ifjoncteszt is jó példa volt erre. Akkor én azt mondtam, hogy nem megyek el rá, mert nincs mit tesztelni, és máris jött, hogy Alonso rakoncátlankodik, lázad a Ferrari, a Pirelli, a világ ellen. Kimi sem ment a tesztre, de az mókás volt. A McLaren-pilóták sem mentek, az is csak mókás. Ez a Ferrari terhe. Erre utalt az elnök is, és én is.” 
“Aztán ott volt az is, hogy a hétvége során négy sajtótájékoztatót adtam három különböző nyelven, kettő közülük nem az anyanyelvem. És mivel északi vagyok, a spanyolt sem beszélem olyan tökéletesen. Ilyenkor persze előfordulnak hibák, félreértések.”
“De a lényeg, hogy a versenyzésre koncentráljunk, hiszen javulnunk kell, méghozzá közösen, össze kell kapaszkodnunk, hogy megnyerhessük a bajnokságot. A csapat minden tagjának egy irányba kell húzni, maximálisan kell összpontosítani, nem szabad hibázni.”

Kommentek

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Két furgon nyolc parkolóhelyet foglalt

Győrben két elkanászodott furgon rabolt rá rendesen a rendelkezésre álló parkolóhelyekre.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.