F1: A kedvencén mutathatja meg a Force India

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.08.21. 15.30

Feltöltődtek a Force India pilótái a nyári szünetben, a csapat a kedvenc pályáján feledtetheti a Hungaroringet.

A Belga Nagydíjon érte el története legjobb eredményét a Force India, nem csoda, hogy a csapat kiemelt figyelemmel készül a versenyre. Főleg, hogy Németországban és Magyarországon nem bánt igazán jól a gumikkal. “Silverstone-ig semmi gondunk nem volt, de a mostani problémákon is úrrá tudunk lenni” – mondta Vijay Mallya csapatfőnök. “Csak kell egy kis idő, de újra erősek leszünk.”

“A spái pályát egyszerűen imádjuk! Az autónak az én elvárásaim szerint minden pályán versenyképesnek kell lennie, de ha abból indulunk ki, hogy Magyarország nem kedvezett nekünk igazán, akkor az is igaz, hogy Spában és Monzában hagyományosan erősebbek vagyunk.”

“Nagyon jó volt a nyári szünet, fontos volt, hogy teljesen feltöltsem az akkumulátoraimat” – fogalmazott Paul di Resta. “Nem akarok lemondani erről a bajnokságról: jól kezdtünk, és nincs okunk kételkedni hasonlóan jó folytatásban. Budapesten nehéz volt vezetni az autót, de néha vannak ilyen hétvégék. Azóta rendesen kielemeztük az előző versenyek adatait, remélhetőleg most új rajtot vehetünk. Általában jól szerepelünk Belgiumban, erre készülünk most is.”

Adrian Sutil Svájcban pihent, sok edzéssel. “Szerintem nemcsak az én kedvencem a spái pálya, sokan vagyunk ezzel ugyanígy” – vélekedett a német. “Nagyszerű érzés itt vezetni, és összejött már néhány jó eredmény is. A gyors kanyarok kifejezetten élvezetesek, és sok az előzési lehetőség. Fontos, hogy újra olyan legyen a tempónk, mint az év elején, most ráadásul olyan helyszínek jönnek, amelyek jobban kedveznek nekünk. Fontos, hogy pontokat szerezzünk minden versenyen, kezdve ezzel a hétvégével.”

Kommentek

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.