Kimi Räikkönen nélkül az F1 csak unalmas körözés

Nyolc indok, amiért Räikkönen a mezőny legjobbja

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2013.08.07. 19.30

Miért rajonganak érte milliók? Mitől szimpatikusabb Räikkönen, mint egy tervszerűen tenyésztett, skatulyából kihúzott, szépen mosolygó bajnok?

Miért rajonganak érte milliók? Mitől szimpatikusabb Räikkönen, mint egy tervszerűen tenyésztett, skatulyából kihúzott, szépen mosolygó bajnok? Valószínűleg mindenki tud pár indokot, érvet felhozni példaképp, de mi nem elégedtünk meg ennyivel! Kimi népszerűségét kutatva összegyűjtöttük azt a nyolc tényezőt, amelyek megdönthetetlenül bizonyítják, hogy a finn pilóta nélkül csak unalmas körözés lenne a Forma-1!

1. Jól áll neki a gorilla jelmez – Kimi mindig híres volt önfejű természetéről. Őt nem érdekli, ha csapata dollármilliókat veszít, mert sérülése miatt kénytelen kihagyni pár futamot. Egyszerűen hajtja a vére, ezért 2007-ben, mindenki tudta nélkül, gorillajelmezben indult egy helyi csónakversenyen.

Kimi Räikkönen nélkül az F1 csak unalmas körözés 1

2. Tudja mit csinál – Ezt talán ragozni sem kell, A 2012-es szezon magasan legszórakoztatóbb rádióbeszélgetését is neki köszönhetjük, azóta tudjuk, hogy Kimi versenymérnökének láblógatás az élet, felesleges tanácsokkal, adatokkal tömnie pilótáját, ő tudja mit csinál!


3. Brutálisan őszinte – Vettel diplomatikusan csűri-csavarja a szavakat, Alonso összeszorított foggal dühöng ha kényes kérdést kap, ellenben Raikkonen rágódás nélkül önti mondatokba mondanivalóját, legyen szó előzésről, vagy a klotyóban töltött percekről.

4. Mindent imád ami benzint éget – Nyilván ez szinte az összes pilótáról elmondható, de azért kevesen hagyják ott a mezőny legnagyobb hírű istállóját azért, hogy a rali-világbajnokság mezőnyében tébláboljanak. A finn pilótát viszont vonzotta a WRC, ezért belevágott. Esett-kelt, de nyakamat rá, hogy jól érezte magát, és úgy tűnik, neki csak ez számít.


5. Buliban nem ismer tréfát – Igen, igen a jó öreg pletyka: KIMI EGY ALKESZ! Pedig nem bulizik többet, mint átlagos kortársai, csak az F-1 mezőnyben tűnik kakukktojásnak, hogy néha elcsúszik a szeszen. Nem vesz fel felesleges álszent pózokat, ahogy minden másban ebben is őszinte, saját magát adja.


6. Magasról tesz a sajtóra – Orr alatt elnyammogott félmondatai között igazi aranyköpések bújnak meg, ha pályafutása végén kiadnak egy Räikkönen összest, garantáltan viszik majd mint a cukrot.


7. Látszatra sohasem izgul – A Jégember becenév nem véletlen, Kimi ha nyer, ha veszít sosem ereszt el egy félszeg félmosolynál többet, legyen akármilyen forró a helyzet, arca javarészt merev jégtömbre emlékeztet.

Kimi Räikkönen nélkül az F1 csak unalmas körözés 2

8. Piszkosul gyors, és kiegyensúlyozott pilóta – Az elmúlt 15 év legnagyobb tehetsége, 23 együléses autóban töltött futam után robbant be a Forma-1-be, tehát nem mondhatjuk, hogy kifejezetten célszerszámnak tenyésztett kamaszként érkezett volna. Ennek ellenére töretlen sikerrel szerezte a pontokat, a Schumacher úthenger évei alatt többször állt dobogón, sőt nyert is, de a csúcsra a Ferrarival ért fel a 2007-ben szerzett világbajnoki címmel. Ennek ellenére úgy tűnik, igazi helyét a Lotus csapatánál találta meg, ahol eddig elképesztően teljesít, futószalagon dobogón végez, és a 2012-es Bahreini futam óta minden esetben hozott pontot a csapatnak!

Kommentek

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta 

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Škoda Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.