F1: Webber maradhatott volna, Alonso maradni fog

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.08.02. 16.30

Mark Webber menedzsere, Flavio Britore úgy véli, az ausztrál veterán nem hozott jó döntést azzal, hogy 2013 végén kiszáll az F1-ből. Az olasz szerint Fernando Alonso biztos nem lesz az ausztrál utódja.

Bár mostanra Kimi Räikkönen, Fernando Alonso és Daniel Riccardo neve uralja a Red Bull-os híreket, a kezdőpont az, hogy Mark Webber 2013 végén elhagyja a csapatot és a Forma-1-et, hogy a Porsche Le Mans-projektjében versenyezzen tovább.
Az F1-ben 2002-ben a Minardinál bemutatkozott ausztrál menedzsere, az egykori Benetton- és Renault-főnök Flavio Briatore úgy véli, a 36 éves veterán nem döntött jól, árulta el a Gezzetta dello Sportnak. Az olasz szerint még maradhatott volna.
“Már a tavalyi idény végén is ki volt égve. Rendben, az ő döntése, de szerintem rossz döntés, mert még mindig gyors, ahogy múlt vasárnap is bizonyította. Még most is képes a harmadik-negyedik-ötödik helyekre, képes pontokat elvenni a riválisoktól” – utalt Briatore a Magyar Nagydíjra, amelyen a 10. helyről a negyedikig küzdötte fel magát Webber.
Az egykori csapatfőnök, Michael Schumacher befuttatója, Fernando alonso felfedezője úgy látja, hogy már csak azért is kár Webber távozása, mert nincs komolyan vehető utánpótlás, erős ifjoncok.
“Nem látok izgalmas fiatalokat, nincs új Hamilton, új Alonso, új Vettel, új Räikkönen. Ha Mark úgy döntött volna, marad még egy évet, övé lett volna az ülés.”
Briatore másik klienséről, a Red Bull-lal hírbe hozott Alonsóról is beszélt. Szerinte nonszensz, hogy volt pilótája elhagyja a Ferrarit.
“Fernandónak szerződése van, a szerződéseket pedig tiszteletben kell tartani. Nincs kísértés. Teljesen érthető, hogy egy autóversenyző ütőképes autóra vágyik, a csapatnak pedig azon kell dolgoznia, hogy ezt megadja neki. Ennyi a történet. Alonso egy szóval sem mondta, hogy le akar lépni. A Ferrari és Alonso továbbra is nyerő párosítás, egyszerűen csak olyan autóra van szüksége, amivel az első két sorból tud rajtolni.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.