F1: Egy évre maradhat ki India

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.07.31. 10.05

Úgy tűnik, mostanra biztos, hogy a 2014-es versenynaptárban nem szerepel majd az Indiai Nagydíj, a verseny azonban 2015-ben visszatérhet.

Már tavasszal felröppent, hogy az Indiai Nagydíj kieshet a Forma-1-es versenynaptárból, a Hungaroringen pedig maga Bernie Ecclestone is megerősítette ezt a múlt hétvégén.
A 2011-es bemutatkozás után már tavalyra népszerűséget vesztő, pénzügyi nehézségekkel küszködő, emellett az indiai adóhatóság követeléseivel is bonyolított futamot idén még megrendezik, jövőre azonban kimarad. Az F1 ura ezzel együtt nem mondott le teljesen Indiáról, 2015 tavaszán újra visszavinné a száguldó cirkuszt az országba.
“Túl közel lett volna (a 2014 októberi és a 2015 márciusi futam). Ezért, miután a szervezőkkel is tárgyaltunk, arra jutottunk, hogy jobb ejteni a 2014-es versenyt és 2015-ben rendezni megint” – idézte az F1 urát az Indo-Asian News Service.
Az Indiai Nagydíjat szervező Jaypee Sports is megerősítette, hogy 2014-ben nem lesz verseny: “Ha a Formula One Management azt szeretné, ha 2015 márciusában rendeznénk a futamot, részünkről rendben van” – állította az ügyvezető igazgató, Sameer Gaur.

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.