F1: Ráerősített az alonsós pletykára a Red Bull

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.07.30. 15.30

A Red Bull szerint nem feltétlenül kell fiatal tehetséget Mark Webber helyére ültetni. Fernando Alonso tényleg képben?

A Forma-1-es Magyar Nagydíj hétvégéjén szivárgott ki, hogy Fernando Alonso menedzsere a Red Bull-lal tárgyalt, és a világbajnok istálló nem is cáfolta egyértelműen a pletykát. Sőt, most inkább ráerősített az egészre azzal, hogy Christian Horner csapatfőnök kijelentette, nem feltétlenül muszáj egy fiatal tehetséget a távozó Mark Webber helyére ültetni.

“A lehető legerősebb csapatot szeretnénk felépíteni jövőre” – mondta Horner. “Az elmúlt három évben mi nyertük a bajnokságot, és gondoskodni akarunk róla, hogy a következő években is harcban legyünk a vb-címért. Senki nem állította, hogy csak fiatal pilótát választhatunk.”

“Természetesen a fiatal tehetségeink előléptetésén is gondolkozunk, de ez még nem jelenti azt, hogy közülük is választunk. A lehető legerősebb pilótákat akarjuk az autóinkba ültetni, és Mark Webber elég nagy űrt hagy maga után.”

Daniel Ricciardo ugyan sebességével és hozzáállásával is jó benyomást tett a Red Bullra a silverstone-i ifjoncteszten, a csapat valószínűleg úgy érzi, hogy egy Kimi Räikkönen- vagy Fernando Alonso-kaliberű pilóta megszerzése nagyobb garanciát jelentene a versenyképesség megőrzésére. Korábban gyors döntést szeretett volna az istálló, de az opciók számának növekedése miatt a kiválasztás több időt vesz igénybe.

“Bőven akarunk időt hagyni magunknak, hogy a jó döntést hozzuk meg. Remek opcióink vannak, és nem is kell kapkodnunk.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.